مدعیان حقوق بشر در مقابل فاجعه غزه فقط نظاره‌گر هستند

تهران- ایرنا- سازمان سنجش آموزش کشور، با صدور بیانیه‌ای ضمن همدردی با مردم فلسطین، حملات رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، در بخشی از بیانیه سازمان سنجش آموزش کشور ضمن همدردی با مردم مظلوم فلسطین آمده است: رژیم غاصب صهیونیستی سال‌های زیادی است که با حمایت قدرت‌های استعماری در سرزمین مادری و اجدادی فلسطینیان دست به جنایت‌ زده، مردم فلسطین را آواره کرده و مردان، زنان و کودکان را به خاک و خون می‌کشد.

در این بیانیه با اشاره به اینکه، رژیم صهیونیستی این روزها به شدیدترین شکل ممکن به کشتار هولناک مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه دست می‌زند و حتی از حمله به مراکز درمانی نیز ابایی ندارد و مدعیان حقوق بشر در مقابل این فاجعه دردناک انسانی بدون هیچ واکنش مؤثری نظاره‌گر هستند، تاکید شده است: سازمان سنجش آموزش کشور هم‌صدا با مسلمانان و حق‌طلبان سراسر جهان این جنایات بی‌شرمانه را محکوم کرده و ضمن حمایت قاطع از جبهه پُرافتخار مقاومت، بر حقوق مُسَلم مردم مظلوم فلسطین، پایان اشغالگری صهیونیست‌های خبیث و آزادی قدس شریف تأکید می کند.

به گزارش ایرنا نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، پنج هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha