۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۷
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85263846
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

استقبال حماس از مواضع روسیه و بیانیه سازمان همکاری اسلامی

تهران- ایرنا- جنبش حماس از مواضع روسیه در خصوص تجاوزها به غزه و همچنین بیانیه پایانی نشست سازمان همکاری اسلامی استقبال کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از الجزیره، جنبش حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد که از موضع روسیه مبنی بر لزوم اتخاذ قطعنامه بین‌المللی برای ایجاد آتش بس فوری و فراگیر در غزه تمجید می کند.

این جنبش همچنین تاکید کرد، از جامعه بین المللی و در راس آن شورای امنیت می‌خواهیم که به مسئولیت خود نسبت به توقف تجاوزهای وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین عمل کند.

جنبش حماس شب گذشته نیز از بیانیه پایانی نشست سازمان همکاری اسلامی استقبال کرد.

سازمان همکاری اسلامی روز گذشته (چهارشنبه) نشستی در سطح وزرای خارجه به منظور حمایت از مردم غزه در شهر جده عربستان برگزار کرد و حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران نیز در این نشست حضور یافت و سخنرانی کرد.

اشغالگران صهیونیست در تازه‌ترین جنایت خود سه‌شنبه شب بیمارستان «المعمدانی» را بمباران کرد.

این اقدام وحشیانه با محکومیت گسترده از سوی کشورهای اسلامی مواجه شده اما دولت‌های غربی در تداوم حمایت تمام قد از رژیم صهیونیستی به صدور بیانیه‌های انفعالی اکتفا کرده‌اند.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه به تازگی درباره حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه گفت: حمله به این بیمارستان یک تراژدی و فاجعه انسانی است و امیدوارم حامل پیامی مبنی بر لزوم توقف درگیری باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha