۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۷
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85263858
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هر انسان آزاده‌ای باید نسبت به کودک کشی در غزه اعتراض کند

سنندج- ایرنا- تحلیل گر مسائل سیاسی در کردستان گفت: هر انسان آزاده‌ای اعم از مسلمان و غیرمسلمان باید نسبت به کشتار مردم بی گناه به ویژه کودکان و زنان در غزه اعتراض کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف کریمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در مریوان اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی نتیجه ۷۵ سال ظلم مضاعف رژیم صهیونیستی نسبت به مردم فلسطین بود.

وی با اشاره به اینکه ستم صهیونیست ها منجر به مهاجرت میلیون ها نفر از فلسطینی ها و اسارت و کشته شدن آنها شده است، افزود: انگلستان بعد از فروپاشی امپراتوری عثمانی با ایجاد غده سرطانی صهیونیست در قلب خاورمیانه ظلم مضاعفی در حق مسلمانان کرد.

این تحلیل گر مسائل سیاسی در کردستان افزود: عملیات طوفان القصی نتیجه تراکم ظلم و ستم دولت غاصب اسرائیل است و این اقدام نشان داد تار عنکبوتی که ایجاد شده محکوم به شکست است.

هر انسان آزاده‌ای باید نسبت به کودک کشی در غزه اعتراض کند

کریمی یادآور شد: این دولت غاصب بیمارستان و مدارس را بمباران می کند و بی شک هر انسان آزاده ای که معنای انسانیت را بفهمد باید نسبت به چنین جنایتی اعتراض کند.

وی اظهار کرد: صهیونیست ها فقط به مردم فلسطین ظلم نکردند بلکه با سلطه رسانه ای و اقتصادی خود، انسانیت را هم زیر سوال بردند.

این تحلیل گر مسائل سیاسی در کردستان بیان کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه موجب شده است نه تنها مسلمان ها بلکه همه انسان های آزادیخواه دنیا نسبت به آن واکنش نشان دهند و خواهان پایان دادن به کشتار کودکان و زنان بی گناه هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha