۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85263866
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ طرح ورزشی در سنندج به بهره برداری رسید

۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴
کد خبر: 85263866
۲ طرح ورزشی در سنندج به بهره برداری رسید

سنندج- ایرنا- همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش، ۲ طرح ورزشی شامل زمین چمن مصنوعی و پیست اسکیت سنندج با حضور استاندار و مسوولان استان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، برای ساخت و احداث این طرحها مبلغی افزون بر ۸۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

استاندار کردستان روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری از زمین چمن مصنوعی روستای آرندان اظهار کرد: این بیست و چهارمین زمین ورزشی در دولت سیزدهم است که در استان به بهره برداری رسید.

زارعی‌کوشا ابراز امیدواری کرد این طرح مایه نشاط و شادبی در این روستا شود که از روستاهای پرظرفیت کردستان است.

وی با اشاره به توجه ویژه دولت به حوزه عمران و توسعه ورزش روستایی ، یادآور شد: ۱۰ زمین چمن مصنوعی دیگر در روستاهای استان در دست اجراست.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان هم اظهار کرد: زمین چمن مصنوعی روستای "آرندان" از توابع شهرستان سنندج در زمینی به مساحت هزار و ۱۰۰ مترمربع ساخته شده و ۸۰۰ مترمربع نیز زیربنا دارد.

آمنه غلام ویسی اضافه کرد: عملیات ساخت زمین چمن مصنوعی روستای آرندان از تابستان سال گذشته آغاز شد و با صرف اعتباری افزون بر ۱۱ میلیارد ریال امروز در دومین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش افتتاح شد.

وی به دیگر طرح ورزشی نیز اشاره کرد و افزود: زمین مجموعه تفریحی و ورزشی اسکیت "امیر" در زمینی به وسعت هزار و ۵۲۵ مترمربع با همکاری اداره راه و شهرسازی و اداره کل ورزش و جوانان کردستان تامین شده است.

وی ادامه داد: عملیات ساخت این پروژه با هزینه ای افزون بر ۷۰ میلیارد ریال از سال ۱۴۰۰ آغاز شد و با تکمیل و تجهیز کامل، آماده خدمت رسانی به جامعه ورزشکاران شهرستان سنندج و استان است.

۴۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و عمرانی در طول هفته تربیت بدنی و ورزش در کردستان به اجرا در می‌آید.

۶ طرح از جمله پنج زمین چمن ورزشی با ۱۰۰ میلیارد ریال در استان همزمان با این هفته بهره‌برداری می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha