۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85263876
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۹ طرح ورزشی در استان بوشهر آغاز شد

بوشهر-ایرنا- مدیرکل وزش و جوانان استان بوشهر گفت: همزمان با بزرگداشت هفته تربیت بدنی بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۹ طرح ورزشی این استان با ۱۵۲ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

یاسر جمالی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: ۶ طرح ورزشی افتتاحی شامل ۲ سامانه روشنایی، ۲ چمن مصنوعی، سالن ورزشی و دیواره سنگ‌نوردی است.

وی بیان کرد: در این هفته همچنین عملیات اجرایی سه طرح ورزشی استان بوشهر شامل پیست‌های موتورسواری جم و بوشهر و سالن ورزش های رزمی بوشهرآغاز شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر یادآورشد: با توسعه اماکن ورزشی در دولت مردمی و جهادی سیزدهم سرانه فضای ورزشی استان بوشهر به ۱.۲۳ متر رسیده که نسبت به میانگین کشوری فراتر است.

جمالی ادامه داد: در هفته تربیت بدنی و ورزش همچنین ۲۰۰ برنامه در بخش‌های مختلف فرهنگی و ورزشی در استان بوشهر اجرایی شد.

وی افزود: تجدید میثاق با شهدای والامقام با حضور ورزشکاران در گلزار شهدا سراسر استان بوشهر، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حضور گسترده جامعه ورزش در نماز جمعه شهرستان‌ها، سرکشی و تجلیل از خانواده ورزشکاران شهید، ایثارگر، جانباز و معلول، همایش پیاده‌روی خانوادگی، اجرا ورزش بانوان و برگزاری مسابقات کارکنان دولت در رشته‌های مختلف از جمله برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در استان بوشهر است.

جمالی عنوان کرد: در این هفته همچنین چهار همایش در شهرهای گناوه، بوشهر، دشتی و کنگان با حضور بیش از ۲۵ هزار ورزشکار برگزار می‎‌شود.

وی افزود: پیاده‌روی کارکنان دستگاه‌های اجرایی، همایش ورزش جانبازان و باشگاه‌داران ورزشی، برپایی نمایشگاه ورزش خانواده شاد ایران قوی و نواختن زنگ ورزش در مدارس از دیگر برنامه‌ های استان بوشهر برای بزرگداشت هفته تربیت بدنی و ورزش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha