۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85263888
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سنندجی‌ها جنایت رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم غزه را محکوم کردند+ فیلم

سنندج- ایرنا- سنندجی‌ها در محکومیت جنایت وحشیانه سه شنبه شب رژیم صهیونیستی و قتل عام تعداد زیادی از مردم مظلوم غزه در بیمارستان المعمدانی، راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم انقلابی سنندج روز پنجشنبه در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی و شهادت صدها فلسطینی در بیمارستان المعمدانی غزه، در میدان آزادی این شهر تجمع و تا میدان انقلاب راهپیمایی کردند.

"مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا"، "ای رهبر آزاده آماده ایم آماده"، "وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند جوابم دهد"، "اسراییل نابود است فلسطین پیروز است"، "این رژیم پوشالی در حالت سقوط است" شعارهایی بود که مردم سنندج در راهپیمایی پرشور امروز، با آن، انزجار خود از رژیم صهونیستی و حمایت از فلسطین به نمایش گذاشتند.

وظیفه اول دولت‌های اسلامی تعطیلی سفارت اسراییل در کشورشان است

استاندار کردستان در جمع راهپیمایان سنندجی، رژیم صهیونیستی را جرثومه فساد و لکه نگین بشریت در خاورمیانه توصیف کرد و گفت: این رژیم غاصب، در کسری از ثانیه با حمله وحشیانه، بیش از هزار کودک و زن و بیمار را در بیمارستان غزه قتل عام کرد.

اسماعیل زارعی کوشا با بیان اینکه قرآن مدعیان حقیقت و حقانیت از جمله یهود را به چالش کشیده است، افزود: صهیونیست‌ها حریص ترین انسان ها برای زندگی مادی هستند و اگر هزار سال عمر کنند باز هم از مرگ می ترسند؛ در حالیکه منطق اسلام و مومنان آمادگی برای ادای تکلیف است و مسلمانان شهادت را شیرین تر از عسل می دانند.

وی تاکید کرد: رژیم صهونیستی مدعی پیشرفته ترین سامانه های نطامی و دفاعی و پیچیده ترین ترین مججوعه های اطلاعاتی است و با تمام فشاری که ۷۵ سال گذشته به ملت فلسطین وارد کرده است، در ۱۵ مهرماه هیمنه پوشالی اش توسط جوانان غیرتمند فلسطین به چالش کشیده شد.

زارعی کوشا پیروزی نهایی را از آن مومنان و ملت فلسطین دانست و افزود: اگر دولت های اسلامی به جای سازش با اسراییل، مسیر قرآن و مبارزه با این رژیم غاصب را طی می کردند، اکنون این رژیم نابود شده بود.

سنندجی‌ها جنایت رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم غزه را محکوم کردند+ فیلم

وی با بیان اینکه سیاست راهبردی انقلاب و امام راحل، جز نابودی اسراییل و پاک شدن این غده سرطانی چیزی نیست، اضافه کرد: حمله رژیم صهیونیستی و کشتار زنان و کودکان فلسطینی نشان دهنده استیصال و دست و پا زدن های آخر این رژیم است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه دولت های اسلامی باید بدانند که امروز، روز آزمون و امتحان است و تاریخ این مقطع را قضاوت خواهد کرد، ادامه داد: امروز وظیفه اول کشورهای اسلامی این است که بلافاصله سفارت های اسراییل را در کشورهای خود تعطیل و نمایندگان و سفرای این رژیم را اخراج و با تمام توان از غزه حمایت کنند.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه آمریکا در جنایت رژیم صهونیستی شریک است، گفت: امروز حقانیت کلام امام یعنی همان شیطان بزرگ بودن آمریکا، برای همه ثابت شد.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

اشغالگران صهیونیست سه شنبه شب بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از یکهزار فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha