رئیس اداره ورزش: ورزشکاران دماوند با کسب ۵۶۷ مدال قهرمانی در استان تهران پیشتاز هستند

دماوند - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند گفت: طی یکسال گذشته حدود ۵۶۷ مدال قهرمانی در رده بین المللی، آسیایی، جهانی و کشوری از سوی ورزشکاران دماوندی کسب شده است.

به گزارش ایرنا ، افشین هادی چگینی ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش خاطرنشان کرد: عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند پیش از یک سال گذشته در سطح استان رتبه ۱۶ را داشت ولی اکنون با تلاش تیم ها و هیات های ورزشی رتبه دوم استان را کسب کردیم و بالاترین میزبانی را در سطح استان و کشوری داشتیم که مهم ترین آن مسابقه قهرمانی استعدادهای برتر بود.

چگینی گفت: انتشار دو هزار و ۵۰۰ خبر ورزشی در رسانه های مختلف، یکهزار و ۳۵۰ عملکرد و رشد ۲۸ درصدی بیمه برای چهار هزار و ۵۶۰ ورزشکار شهرستان از جمله اقدامات این نهاد بوده است.

وی با بیان اینکه دماوند یکی از قطب های ورزش استان است، ادامه داد: طی یکسال گذشته حدود ۵۶۷ مدال قهرمانی در رده بین المللی، آسیایی، جهانی و کشوری کسب شده است و بزودی نیز خانه جوان شهرستان ظرف یک ماه آینده در ورزشکار شهید مدنی شهر دماوند بهره‌برداری می‌شود.

رئیس اداره ورزش: ورزشکاران دماوند با کسب ۵۶۷ مدال قهرمانی در استان تهران پیشتاز هستند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند ادامه داد: سرانه ورزشی یکی از اولویت‌های این نهاد در شهرستان است که در این راستا استخر شهر رودهن را بعد از پنج سال تعطیلی ظرف ۴۵ روز رفع مشکلات قانونی مورد بهره‌برداری قرار گرفت و اکنون نیز از بهترین استخرهای شرق تهران است؛ همچنین چمن مصنوعی ورزشگاه مهرآباد با همکاری شهرداری رودهن نصب شد و بزودی چمن مصنوعی شهرک مسکن مهر دماوند نیز انجام می‌شود.

سالن های ورزش رایگان در روز تربیت بدنی

چگینی گفت: به‌مناسبت هفته تربیت‌بدنی در تاریخ ۲۹ و ۳۰ مهر ماه تمامی سالن‌های ورزشی تحت نظارت اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند و بخش رودهن به صورت رایگان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در دماوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند از اجرای ۴۸ برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی در این شهرستان خبر داد.

چگینی افزود: به مناسبت هفته تربیت‌بدنی برگزاری پیاده‌روی خانوادگی در شهرهای رودهن و آبعلی پیش‌بینی شده است.

یادواره شهدای ورزشکار شهرستان دماوند

وی با بیان اینکه یادواره شهدای ورزشکار شهرستان دماوند با همکاری بنیاد شهید وامور ایثارگران برگزار خواهد شد، گفت: در این هفته، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی با همکاری ادارات مختلف، از جمله مسابقات کشوری تکواندو بسیج خواهران برنامه‌ریزی شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند تصریح کرد: سالن ورزشی روستای وادان ۱۴ سال ساخته نشده بود که با پیگیری‌های فرماندار شهرستان در حال تحقق است و با رفع موارد فنی به زودی بهره‌برداری خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha