۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۸
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85263924
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۳ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های اشتغال‌زایی استان بوشهر ابلاغ شد

بوشهر-ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت:۳۳ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های اشتغال‌زایی این استان ابلاغ شده که انتظار است که تعاونی‌ها از این ظرفیت برای بهبود شرایط وضعیت کسب و کار خود بهره ببرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مصدوق کشاورزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: میزان اعتبار یاد شده از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه، به طرح‌های مختلف اشتغال‌زایی تزریق می‌شود که این مهم گامی در ایجاد فرصت‌های جدید شغلی در استان بوشهرموثر است.

وی افزود: تاکنون بیش از سه هزار و ۵۷۰ شرکت تعاونی در استان بوشهر در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، خدمات، صنعت فعال شده است.

کشاورزی ادامه داد: یکهزار و ۱۳۸ تعاونی در بخش خدمات استان بوشهر فعال است که این شمار تعاونی با ۱۰ هزار و ۷۱۱ عضو زمینه اشتغال بیش از ۲۵ هزار نفر را فراهم کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر یادآورشد: در بخش کشاورزی استان نیزیکهزار و ۶۲ تعاونی با ۶ هزار و ۴۴۵ عضو فعال است که این تعاونی‎ها برای ۱۵ هزار و ۷۷۵ نفر شغل ایجاد کرده اند.

کشاورزی افزود: در بخش صنعتی استان بوشهر نیز ۶۲۶ تعاونی با سه هزار و ۶۵۷ نفر عضو فعال است که اشتغال ایجاد شده در این بخش ۹ هزار نفر است.

وی گفت: با برنامه ریزی انجام شده علاوه بر نظارت میدانی، تمامی تعاونی‌های فعال استان هر روز عملکرد خود را در سامانه جامع هوشمند تعاون گزارش می‌کنند.

کشاورزی اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی اراضی سایت‌های پرورش میگو استان بوشهر به ۱۱۰ تعاونی واگذار شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha