امام جمعه جدید کرمانشاه: توصیه‌های رهبری را سرلوحه کار خود می‌دانم

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه جدید کرمانشاه گفت: توصیه و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود دانسته و مسیر خدمتم را در راستای خطوط ترسیم شده ایشان بکار می‌گیرم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حبیب الله غفوری روز پنجشنبه در آیین معارفه خود که با حضور نماینده رهبری در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، افزود: توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در ارتباط با اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان و حضور در مجامع علمی و دینی و اجتماعی مورد توجه اقدامات بنده خواهد بود و تمام تلاشم را برای عمل به تاکیدات معظم له به کار خواهم بست.

وی مردم کرمانشاه را که در تمام عرصه‌های مختلف انقلاب به ویژه دوران دفاع مقدس نقش پررنگی داشتند مایه افتخار دانسته و افزود: از اقشار مختلف مردم به ویژه فرهیختگان استان انتظار دارم تا با ارسال نظرات خود من را در خدمت گذاری یاری رسانند.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: با در نظر گرفتن تمامی شاخص های استان در زمینه های مختلف و با تعامل مثبت همه مسوولان استان تلاش خواهم کرد تا در راستای پیشبرد اهداف نظام و پیشرفت منطقه در همه عرصه ها با تمام توان گام بردارم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رویدادهای سرزمین اشغالی قدس افزود: این خون های شهدای فلسطینی نویدی بر پیروزی خون بر شمشیر است و هر چه بیشتر بر زمین ریخته شود زمینه را برای نابودی کامل اسراییل از عرصه جهانی بیشتر خواهد کرد.

حجت الاسلام غفوری با بیان اینکه حضور سران امریکا در منطقه نیز زمینه ای برای فروپاشی کامل شیطان بزرگ است، یادآور شد: بنابر وعده رهبر معظم انقلاب که نابودی اسراییل را با چشمان خود خواهیم دید این وعده در حال عملی شدن است.

علما: همچنان به عنوان یک طلبه در خدمت نظام و انقلاب خواهم بود

امام جمعه پیشین کرمانشاه نیز در این مراسم با بیان اینکه خود را لایق تعاریف دوستان از خود نمی دانم اظهار کرد: مهم آن است که در مدت خدمت ۴۰ ساله خود به وظیفه ای که بر دوشم نهاده شده بود عمل کردم و از این به بعد هم به عنوان یک طلبه در خدمت نظام و انقلاب خواهم بود.

امام جمعه جدید کرمانشاه: توصیه‌های رهبری را سرلوحه کار خود می‌دانم

مصطفی علما به اهمیت برگزاری نماز جمعه در جامعه پرداخت و افزود: یکی از برکات مهم انقلاب نماز جمعه است که همگی وظیفه داریم از آن بخوبی مراقبت کنیم.

وی با بیان اینکه نماز جمعه جایگاه والایی در نظام اسلامی دارد زیرا جایگاه دشمن شناسی و دشمن ستیزی داشته و موجب سربلندی و سرافرازی مسلمانان است اضافه کرد: وجود آیات و روایات فراوان در بحث اقامه نماز نشان از اهمیت این موضوع در جامعه دینی دارد و باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله علما با محکوم کردن کشتار مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه یادآور شد: خطر رژیم غاصب صهیونیستی برای جهان اسلام و مسلمانان را از گذشته های دور امام خمینی (ره) بیان کرده بودند و هم اکنون همه می بینند که نگرانی های ایشان بدون دلیل نبوده است.

به گزارش ایرنا، در این مراسم حجت الاسلام علی اکبری رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، استاندار کرمانشاه، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و جمعی از مسوولان و منتخبان کرمانشاه نیز حضور داشتند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته در حکمی حجت الاسلام حبیب الله غفوری را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه منصوب و از خدمات ۱۶ ساله مصطفی علما در این مسوولیت تقدیر کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha