رئیس اداره ارشاد ری: نهادهای بین المللی جلوی تجاوزگری رژیم صهیونیستی را بگیرند

شهر ری - ایرنا - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری گفت: نهادهای بین المللی که ادعای دفاع از حقوق بشر دارند، ضمن مطالبه حق ملت مظلوم و درد کشیده فلسطین به ویژه زنان و کودکان بی پناه، جلوی تجاوزگری و زورگویی رژیم صهیونیستی را بگیرند.

به گزارش ایرنا ، مهدیه حسنی درباره جنایات رژیم اشغالگر قدس در فلسطین اظهار کرد : حمله وحشیانه و ناجوانمردانه رژیم کودکش اسرائیل به بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیدن صدها نفرازمصدومین، بیماران، کادر درمان و افراد بی‌گناه نشانه پستی و رذالت این رژیم خودخوانده وغاصب است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی با حمایت تسلیحاتی آمریکا و هم پیمانان غربی خود و در سایه سکوت مجامع بین المللی قتل عام زنان و کودکان و مردم بی دفاع و نسل کشی آشکار در مقابل چشمان جهانیان را در دستور کار قرار داده است و هر لحظه بر خوی وحشی‌گری خود می‌افزاید واز هیچ جنایتی دریغ نمی‌کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری گفت : بی شک هر انسان با وجدان و آزاده ای نمی تواند نسبت به این جنایت دردناک بی تفاوت باشد چرا که چشمان تمام مردم مظلوم فلسطین خصوصاً ساکنان نوار غزه در انتظار حمایت واقدام عملی سایر مسلمانان است.

رئیس اداره ارشاد ری :نهادهای بین المللی جلوی تجاوزگری رژیم صهیونیستی را بگیرند

حسنی افزود: بر همه سران کشورهای اسلامی و همه امت مسلمان واجب است که ندای «یا للمسلمین» برخاسته از حنجره‌های خسته و سینه‌های سوزان مظلومان فلسطینی را پاسخ گویند و ضمن حمایت از مقاومت اسلامی انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی نمایان سازند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری ضمن اظهار هم‌دردی و عزا با ملت قهرمان فلسطین، رفتار وحشیانه و ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی در حمله به مراکز درمانی در غزه را محکوم کرد و از همه نهادهای بین المللی که ادعای دفاع از حقوق بشر دارند، خواست ضمن مطالبه حق ملت مظلوم و دردکشیده فلسطین به ویژه زنان و کودکان بی پناه، جلوی تجاوزگری و زورگویی رژیم صهیونیستی را بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha