فیلم|ساخت خوابگاه دانشجویی برنامه دولت در مازندران/اراضی مازاد دانشگاه‌ها واگذار می‌شود

نوشهر- ایرنا - استاندار مازندران مازندران تاکید کرد: زمین های مازاد دانشگاه های این استان باید برای ساخت خوابگاه دانشجویان واگذار می‌شود.

به گزارش ایرنا، سید محمود حسینی پور روز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش عالی در جمع روسای دانشگاه های دولتی مازندران در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر افزود : وضعیت برخی از خوابگاه های دانشجویی این استان در بازدیدهای که صورت گرفته خوب نبوده و بنابراین از هم اکنون مسوولان امر باید زمین های مازاد مراکز علمی این استان را شناسایی و برای اهداف مدنظر به استانداری گزارش دهند.

وی اظهار کرد : به تازگی توافقی که با حضور وزیر علوم و وزارت راه و شهرسازی در حضور معاون اول رییس جمهور انجام گرفته قرار بر آن شد بخشی از زمین متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن را هم دانشگاه ها و مراکز علمی تامین کنند.

حسینی پور خاطرنشان کرد : در این ارتباط دولت هم برای ساخت مسکن متقاضیان به ویژه استادان دانشگاه ها، اعضای هیات علمی و حتی دانشجویان متاهل کمک می کند و بنابراین خروجی این نشست آن شد مسوولان دانشگاه های استان زمین های در اختیار را متناسب با نیاز شناسایی و فهرست متقاضیان را به اداره کل راه و شهرسازی ارایه دهند.

استاندار مازندران از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر به عنوان مولود علمی جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت : این دانشگاه پس از انقلاب اسلامی در همه حوزه های دستاوردهای فراوانی داشته و این مرکز علمی افتخاری برای استان لاله خیز مازندران است.

فیلم|ساخت خوابگاه دانشجویی برنامه دولت در مازندران/اراضی مازاد دانشگاه‌ها واگذار می‌شود

حسینی پور افزود : انتظار آن است مسوولان دانشگاه های مازندران بازدیدی از این بخش های مختلف این دانشگاه به ویژه خوابگاه آن داشته باشند و پی ببرند این مجموعه با کمترین بودجه آنچه اطلاع دارم بهترین خوابگاه را برای دانشجویانش مهیا نموده و این به مدیریت توانمند و کارآمد این دانشگاه برمی گردد در حالی که شاید بودجه خیلی از دانشگاه های دولتی هم بیشتر از بودجه این دانشگاه در بخش خوابگاهی باشد.

دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) در نوشهر مستقر است.

فیلم|ساخت خوابگاه دانشجویی برنامه دولت در مازندران/اراضی مازاد دانشگاه‌ها واگذار می‌شود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha