۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۱
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85264101
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طنین فریادهای مرگ بر اسرائیل در پایتخت پاکستان +فیلم

اسلام‌آباد - ایرنا - فعالان مدنی، احزاب و اصحاب رسانه در پایتخت پاکستان با برپایی تظاهرات ضدصهیونیستی ضمن اعلام حمایت از آرمان‌های ملت فلسطین، تداوم بمباران و جنایات اسرائیل در غزه را محکوم کردند.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، صدها نفر از هواداران جبهه مقاومت فلسطین با سردادن فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، حمایت کشورهای غربی و آمریکا از جنایات صهیونیست‌ها در غزه را محکوم کردند.

طنین فریادهای مرگ بر اسرائیل در پایتخت پاکستان +فیلم

تظاهرکنندگان با شعارهای «لبیک یا اقصی» و «جنگ جنگ تا آزادی فلسطین»، از نبرد فلسطینیان علیه دشمن صهیونیستی حمایت و بر حمایت از آزادی قدس تاکید کردند.

چهره‌های رسانه‌ای، شخصیت‌های سیاسی و برخی از دیپلمات‌های سابق پاکستان نیز در راهپیمایی علیه اسرائیل حضور یافتند. معترضان به جنایات رژیم صهیونیستی تا مقابل ساختمان پارلمان پاکستان راهپیمایی کردند.

همزمان تجمع ضدصهیونیستی به اهتمام مجمع علمای اهل بیت (ع) در مقابل باشگاه خبرنگاران اسلام‌آباد برگزار شد. سخنرانان با حمایت از عملیات رزمندگان فلسطین علیه دشمن صهیونیستی بر لزوم حمایت صریح رهبران کشورهای اسلامی از مقاومت فلسطین و تامین نیازهای مردم غزه تاکید کردند.

شخصیت‌های مذهبی پاکستان با سرزنش رویکرد دوگانه جهان غرب در قبال بحران‌های منطقه و همزمان حمایت کورکورانه از جنایات صهیونیست‌ها، گفتند: سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری به سکوت خود در قبال جنایات اسرائیل پایان دهند.

طنین فریادهای مرگ بر اسرائیل در پایتخت پاکستان +فیلم

تظاهرکنندگان با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا پرچم‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا را به آتش کشیدند.

طنین فریادهای مرگ بر اسرائیل در پایتخت پاکستان +فیلم

همزمان با تداوم جنایات اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، مقامات بلندپایه پاکستانی ضمن همبستگی با مردم غزه و حمایت از عملیات طوفان الاقصی علیه اسرائیل، برقراری فوری آتش بس و گشایش کریدورهای بشردوستانه برای ارسال فوری محموله‌های کمکی برای ساکنان غزه را خواستار شدند.

عارف علوی رئیس جمهور پاکستان امروز با حضور در سفارت فلسطین در اسلام‌آباد دفتر یادبود شهدای بمباران بیمارستان المعمدانی توسط رژیم اشغالگر اسرائیل و سایر شهدای غزه را امضا و بار دیگر بر موضع سرسختانه دولت و مردم پاکستان در حمایت از آزادی فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

طنین فریادهای مرگ بر اسرائیل در پایتخت پاکستان +فیلم

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha