مشارکت فعال سپاه فارس در تامین مسکن نیازمندان، آغاز ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی در لارستان

لارستان-ایرنا-سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس با حضور در شهرستان لارستان، از مشارکت فعال سپاه فارس در تامین مسکن نیازمندان خبر داد و در آیین آغاز ساخت طرح مسکن ۲۰۰ واحدی ویژه کارکنان سپاه حضور یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده سپاه فجر فارس روز پنجشنبه در این مراسم اظهار کرد: در مجموعه سپاه، نیروهای بسیجی و جهادی هرجایی هرکاری از دستشان بربیاید برای مردم انجام می‌دهند.

سردار سرتیپ پاسدار بوعلی ادامه داد:در حوزه مسکن نیز کارهای زیادی انجام گرفته است و این کارها در شرایطی بوده که همه می گفتند خیلی سخت است و نمی‌شود اما اتفاقا در شرایط تورمی اخیر کشور، بیشترین گشایش حاصل شده است؛ وقتی حرکتمان در مسیر خیر باشد خداوند هم گشایش ایجاد می‌کند.

سردار بوعلی همچنین به جزئیات اقدامات انجام شده در حوزه مسکن پرداخت و گفت: ما در سه بُعد فعال هستیم و مشارکت داریم؛ در وهله اول تأمین مسکن محرومین با مشارکت کمیته امداد و بهزیستی از اهمیت بسیاری برای ما برخوردار است؛ چندهزار واحد در نظر گرفته شده که حدود هزار واحد آن تمام شده است؛۲ هزار واحد نیز در دست بازسازی و تعمیر داریم که در سطح شهر شیراز شروع کرده‌ایم.

وی ادامه داد: ساخت چند هزار منزل سازمانی هم‌ از مهمترین اقدامات در این استان محسوب می‌شود که خوشبختانه بیش از هزار واحد آن عملیاتی شده و تامین مسکن شخصی نیز در حال انجام است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس در پایان از همه کسانی که در طرح ساخت مسکن ۲۰۰ واحدی لار همکاری داشتند و خواهند داشت تشکر و قدردانی کرد.

مشارکت فعال سپاه فارس در تامین مسکن نیازمندان، آغاز ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی در لارستان

به گزارش ایرنا، این طرح در قالب طرح های مسکن ملی انجام می شود که زمین آن برای ساخت مسکن، با توافق وزارت راه و شهرسازی به نیروهای مسلح واگذار شده است.

طرح مسکن ۲۰۰ واحدی لار ویژه کارکنان فاقد مسکن سپاه لارستان است که بخشی از پنج هزار و ۶۴۵ نیروی فاقد مسکن استان فارس هستند.

این طرح در زمینی به مساحت ۲.۲ هکتار و با اعتباری حدود چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد که بخشی از آن توسط دولت تامین می شود.

این طرح با احتساب طبقات مجموعا ۳۵هزار مترمربع زیربنا دارد و در پنج بلوک ساخته می‌شود که هر بلوک شامل ۶ طبقه که یک طبقه آن پارکینگ خواهد بود و هر طبقه هشت واحد ۲خوابه ساخته خواهد شد.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله ۳۷۸ کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha