رژیم صهیونیستی به صورت علنی در غزه نسل‌کشی راه انداخته است

ارومیه - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: رژیم صهیونیستی به صورت علنی در فلسطین و غزه نسل کشی راه انداخته است و با برنامه‌ریزی متناوب سعی در حذف نشاط اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا ابراهیمی روز پنجشنبه در مراسم اختتامیه طرح ملی "مسجد، کانون نشاط" افزود: جهانیان و به خصوص کشورهای مسلمان باید با وجدان بیدار به داد مردم مظلوم فلسطین برسند و رژیم کودک کش با این کارها نابودی خود را تسریع می کند.

وی با بیان اینکه در آذربایجان‌غربی یک هزار و ۵۳۵ کانون فرهنگی و هنری فعال است، افزود: وجود این کانون‌ها ظرفیت بزرگی بوده و باید این ظرفیت را تقویت کنیم.

وی‌ با بیان اینکه اوقات فراغت را منحصر به تابستان نکنیم و در طول سال برنامه‌های مختلف در این حوزه داشته باشیم افزود: مسجد در واقع کانون فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بوده و ما امروز باید در مورد فعالیت و نقش مسجد بازنگری داشته و تمام نیروها و عوامل مسجد را برای انجام فعالیت‌های فرهنگی متمرکز کنیم.

رژیم صهیونیستی با نسل کشی علنی به دنبال حذف نشاط اجتماعی از جوامع است

وی با بیان اینکه دشمن برای نسل نوجوان و جوان ما برنامه‌ریزی می‌کند، افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ظرفیت بزرگی برای مقابله با توطئه های دشمن هستند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان می‌تواند در فعالیت‌های هنری مساجد، محور باشند و ما باید در این راستا شبکه واحد راه اندازی کرده و مسائل را هنرمندانه به جوانان منتقل کنیم.

ابراهیمی با بیان اینکه نشاط اجتماعی نیاز امروز جامعه است گفت: در جامعه اگر نشاط و شادابی داشته باشیم، می‌توان نوجوانان و جوانان را مدیریت کرد و دولت سیزدهم نیز در این راستا برنامه‌های متنوعی تعریف کرده است.

ابراهیمی افزود: دشمن با ابزارهای مختلف نوجوانان را هدف قرار داده و این در حالی است که با فعالیت‌های فرهنگی می‌توانیم با این موضوع مقابله داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، یک هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی و هنری در آذربایجان غربی وجود دارد، برنامه ریزی طرح اوقات فراغت «مسجد، کانون نشاط» از اسفند سال ۱۴۰۱ در مساجد استان شروع شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha