۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۴
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85264196
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ باند سرقت از منازل در زنجان منهدم شد

۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۴
کد خبر: 85264196
۲ باند سرقت از منازل در زنجان منهدم شد

زنجان - ایرنا- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از انهدام ۲ باند سارقان حرفه‌ای منازل با ۹ فقره سرقت در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه "محمد علی آدینه لو" روز پنجشنبه در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان افزود: کارآگاهان پس از بررسی صحنه های سرقت با انجام اقدامات پلیسی سریالی بودن سرقت ها را کشف کردند.

سرهنگ آدینه لو تصریح کرد: با پیگیری های همه جانبه پلیس و انجام تحقیقات گسترده سرانجام مخفیگاه اعضای این ۲ باند در یکی از استانهای غربی شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضائی و اخذ نیابت، متهمان در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در بازجویی های صورت گرفته، متهمان ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند اما با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۹ فقره سرقت از منازل اقرار کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و روانه زندان شدند، از شهروندان خواست: به هنگام ساخت و ساز منزل به مسائل ایمنی توجه ویژه داشته باشند و از درب های ضد سرقت، قفل های ایمن و استاندارد استفاده و تا حد ممکن از دسترسی افراد نامطمئن به کلیدهای ساختمان جلوگیری کنند.

اجرای طرح زاجرات و دستگیری ۱۲۱ سارق و کشف ۱۹۴ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان زنجان از دستگیری ۱۲۱ سارق، سه مالخر و کشف ۱۹۴ فقره سرقت با اجرای طرح ۷۲ ساعته زاجرات در استان زنجان خبر داد.

سرهنگ کارآگاه " محمد علی آدینه لو " گفت: طرح زاجرات در سطح استان زنجان به منظور دستگیری سارقان و مالخران و کشف اموال مسروقه با تشکیل اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران انتظامی استان در سطح حوزه استحفاظی اجرایی شد.

وی در ادامه افزود: کشف ۱۹۴ فقره پرونده سرقت، دستگیری ۱۲۱ سارق و سه مالخر اموال مسروقه، بازدید از ۳۶۷ واحد صنفی ضایعاتی، سمساری، استوک قطعات خودرو و اخطار به برخورد با ۱۳ واحد صنفی متخلف، استعلام ۴۰۰ دستگاه خودرو توسط واحدهای گشت و کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه خودرو و موتورسیکلت از توفیقات طرح سه روزه زاجرات بود.

سرهنگ آدینه لو در ادامه تصریح کرد: برخورد جدی با سارقان از مهمترین اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است و در اجرای این امر مهم به آموزش و فرهنگ سازی خود مراقبتی از سوی عموم مردم و همچنین به مشارکت و همکاری سایر نهادها نیاز داریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha