نماینده ولی فقیه در خوزستان: پنهان‌سازی جنایات اسرائیل، توهین به بشریت است

آبادان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: پنهان‌سازی جنایات ارتش اشغالگر قدس توسط رسانه‌های استکبار، توهین به شعور بشریت است.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد روز پنجشنبه در اجتماع بزرگ مردم خوزستان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مرز شلمچه بیان کرد: همانطور که خداوند متعال وعده کرده "ان الباطل کان زهوقا" یعنی وقتی که بلا به اوج می‌رسد، خداوند به یاری انسان‌های مظلوم آمده و طومار ظلم توسط مردم در هم می‌پیچد.

وی افزود: در تمام این سال‌ها به گونه‌ای تبلیغ کردند که ارتش اسرائیل شکست‌ناپذیر است اما نیروهای جبهه مقاومت غزه در یکی، ۲ روز صدها اسرائیلی را به درک واصل، تعداد زیادی ار آنها را اسیر و همچنین ۲۲ شهرک را اختیار گرفتند.

امام جمعه اهواز گفت: اصل اول راهبردی که اسرائیلی‌ها برای خود تعریف کرده بودند "بازدارندگی" است یعنی به گونه‌ای تبلیغ کنند که امکان پیروزی مقابل آنها وجود ندارد اما حماس اولین اصل آنها را پایمال کرد.

وی اصل غافلگیری و انتقال قلمرو جنگ به سرزمین‌های دشمن را از دیگر اهداف اسرائیلی‌ها عنوان کرد و افزود: در هشت سال دفاع مقدس، خاکریز دشمن در کنار خرمشهر بود و امروز اسرائیلی‌ها دقیقا همان روش را دنبال می‌کنند اگرچه مردم فلسطین به قلمرو آنها نفود کردند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: دفاع همه جانبه از صهیونیست‌ها از دیگر اصول اسرائیلی‌ها بود که در همه این مورد نیز شکست خوردند.

وی با بیان اینکه رییس جمهور آمریکا با کمال بی‌شرمی اعلام می‌کند ما در کنار اسرائیل هستیم افزود: پنهان‌سازی جنایات ارتش اشغالگر قدس از سوی رسانه‌های تحت نفوذ رژیم صهیونسیتی و استکبار توهین به شعور بشریت است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اگر ایستادگی رییس جمهور آمریکا در کنار صهیونیستی‌ها از جنس حضور در کشورهای عراق، سوریه و افغانستان باشد، معلوم است به کجا ختم می‌شود.

وی افزود: اسرائیل و استکبار بداند اگر امت اسلامی اراده کند تحت فرمان مقام معظم رهبری میلیون‌ها نفر از ارتش مقاومت از ۱۷ کشور عالم اسلام در محورهای یمن، سوریه، عراق، افغانستان و لبنان مثل صاعقه بر سر آنها فرود می‌آیند.

امام‌ جمعه اهواز گفت: اگر مقام معظم رهبری اجازه دهد امت اسلامی کمتر از ۲۴ ساعت، رژیم پوشالی صهیونیستی را از نقشه روزگار پاک خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان: پنهان‌سازی جنایات اسرائیل، توهین به بشریت است

نماینده ولی فقیه در خوزستان: پنهان‌سازی جنایات اسرائیل، توهین به بشریت است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha