۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱:۵۳
کد خبرنگار: 1004
کد خبر: 85264273
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیکوکار تربت حیدریه ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه ساخت سالن ژیمناستیک را تقبل کرد

تربت‌حیدریه - ایرنا - مهدی مروج تربتی نیکوکار اهل تربت حیدریه ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه ساخت سالن هزار و ۳۰۰ متر مربعی ژیمناستیک این شهرستان را تقبل کرد.

به گزارش ایرنا، مروج تربتی عصر پنجشنبه در آیین تجلیل از قهرمانان و دست‌اندرکاران حوزه ورزش تربت‌حیدریه با بیان اینکه از مسوولان شهرستان برای احداث این سالن ورزشی انتظار هیچ کمکی ندارم، افزود: تنها کمک این بزرگواران در حق من و مردم تربت‌حیدریه آن است که سنگ‌اندازی نکنند.
مروج‌تربتی اضافه کرد: عمده‌ترین چالش حوزه ورزش شهرستان تربت‌حیدریه فقدان یا کمبود زمین‌ و فضای ورزشی برای آموزش ورزش قهرمانی در رشته‌های مختلف است.

گفتنی است مروج‌تربتی موسس باشگاه عالی حرفه‌ای بابک و بنیانگذار هشت سالن ورزشی در تربت‌حیدریه، در این مراسم به ۷۵ نفر از ورزشکاران دختر و پسر این شهرستان که حائز مقام در مسابقات کشوری و بین‌المللی شده اند، کارت هدیه در مجموع به مبلغ یک میلیارد ریال اهدا کرد.

در این مراسم که شماری از قهرمانان ملی تربتی همچون حسن تفتیان دونده سریع قاره آسیا حضور داشتند، رییس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه با یادآوری اقدامات زیربنایی دولت سیزدهم گفت: افزون بر ۵۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری در امور عمرانی ورزش منطقه در دست انجام است.
مجید رضایی افزود: اکنون ۴۷ هیات ورزشی در تربت‌حیدریه با استعداد ۱۵ هزار و ۲۵۷ نفر ورزشکاران سازمان یافته فعالیت دارند.

نیکوکار تربت حیدریه ۱۰ میلیارد تومان هزینه ساخت سالن ژیمناستیک را تقبل کرد

در این مراسم که فرماندار و جمعی از مسوولان تربت حیدریه حضور داشتند ۲۳۰ نفر دست‌اندرکار و قهرمان حوزه ورزش این شهرستان تجلیل شدند.

۲۶ مهرماه تا دوم آبان ماه هر سال هفته تربیت بدنی در کشور نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha