معاون رئیس جمهور:طرح‌های هویتی حوزه گردشگری در اولویت تکمیل قرار می‌گیرد

یزد - ایرنا - معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور بر تسریع در تکمیل هرچه سریعتر طرح های حوزه گردشگری تاکید کرد و گفت: در این زمینه طرح‌هایی که نقشی هویتی در شهرهایی مثل یزد دارند در اولویت تکمیل قرار می‌گیرند.

به گزارش ایرنا، " داود منظور " عصر پنجشنبه همراه با استاندار یزد در بازدید از طرح موزه بزرگ عمارت صدرالعلما در یزد افزود: برای تکمیل طرح‌های مهم حوزه گردشگری استان یزد و تامین اعتبار برای این پروژه ها با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مذاکره خواهد شد.

معاون رئیس جمهور:طرح‌های هویتی حوزه گردشگری در اولویت تکمیل قرار می‌گیرد

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه بر تکمیل هر چه زودتر طرح موزه بزرگ صدرالعلما یزد تاکید کرد.

طرح موزه صدرالعلما یزد با مشارکت دانشگاه هنر کشور آلمان در حال انجام است، احداث این طرح در زمینی به وسعت ۱۲ هزار مترمربع پیش بینی شده که حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل آن به حدود ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مجموعه صدرالعلما در بافت تاریخی یزد واقع شده و قرار است تبدیل به موزه بزرگ یزد شود، درواقع این موزه دوره‌های مختلف تاریخی یزد را در یک نگاه پیش روی مخاطب قرار می‌دهد.

امروز /پنجشنبه/ با حضور "داود منظور" معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در استان یزد چند طرح تولیدی و زیربنایی با اعتبار ۲۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

بازدید از طرح های نیمه تمام استان یزد از دیگر برنامه معاون رییس جمهور در استان یزد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha