افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در میانه

۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۰:۲۸
کد خبر: 85264420
افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در میانه

تبریز- ایرنا- مدرسه ۶ کلاسه برکت شهید قلی پور روستای طوق میانه با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، این مدرسه ۶ کلاس دخترانه در زیربنای ۴۱۰ متر مربع با اعتبار یاد شده به بهره برداری رسید که ۱۰ میلیارد ریال آن توسط بنیاد برکت و ۷۰ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی تامین شده است.

توسعه و ارتقا دانش، از مولفه های مهم اقتدار هستند

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی شامگاه پنجشنبه در آیین افتتاح این مدرسه خطاب به مردم روستای طوق گفت: اگر امروز مدرسه ای زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران افتتاح می شود، تنها دلیل آن افزایش قدرت علمی و دانش است که در سایه امنیت و اقتدار کشور است؛ توسعه و ارتقا دانش، از مولفه های مهم اقتدار هستند.

افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در میانه



فرهاد فرهودی افزود: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، تامین کننده بعد سخت افزاری آموزش و پرورش است بر این اساس امسال با کمک و همیاری مردم عزیز و مسئولین، بزرگترین کاروان تجهیزات آموزشی کشور بعد از انقلاب اسلامی با ۱۵۶ کامیون و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار راه اندازی شده این تجهیزات در نواحی و مناطق استان توزیع شد.

وی ادامه داد: علی رغم این که در سال گذشته هر روز یک کلاس درس تحویل آموزش و پرورش داده شد، امسال فقط در شهریور و مهر ماه، ۱۰۵ پروژه آموزشی شامل ۳۳۱ کلاس درس با اعتبار ۳۵۵ میلیارد اعتبار تحویل آموزش پرورش استان داده شده است و امیدواریم که این رکورد شکنی را تا آخر سال افزایش دهیم؛ در تلاش هستیم تا شاهد افزایش متوسط سرانه استان از متوسط سرانه کشوری باشیم.

زیربنای ارتقای کشور، آموزش و پرورش است

مهدی اسماعیلی، نائب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم میانه نیز گفت: از الطاف و زحمات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و بنیاد برکت کمال تشکر را داریم، زیربنای ارتقای کشور، آموزش و پرورش است و ما می توانیم با تربیت دانش آموزان انقلابی مسیر توسعه و پیشرفت کشور را هموار سازیم.

سید مرتضی حسینی، دیگر نماینده مردم شریف میانه در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی اظهار کرد: بدون شک نقش خیران مدرسه ساز در استان و اداره کل نوسازی مدارس در گام های پیشرفت کشور، غیر قابل انکار و تمام این افتتاح ها در سایه وجود امنیت در کشورمان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha