۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱:۱۰
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85264436
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کلیسای رم ارتدوکس : بمباران کلیسای غزه جنایت جنگی است

تهران-ایرنا- کلیسای رم ارتدوکس در قدس بامداد جمعه در واکنش به بمباران ساختمان کلیسای غزه، اعلام کرد که بشدت اقدام اسرائیل در بمباران کلیسایمان در غزه را محکوم می‌کنیم.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری "سما" فلسطین، این نهاد مسیحی فلسطین تأکید کرد: بمباران کلیساها و نهادهای وابسته به آن که سرپناهی برای مردم بی‌دفاغ غزه تبدیل شده است، جنایت جنگی است.

صدها مسیحی ساکن غزه و همچنین شهروندان دیگری به گمان این که ممکن است کلیساها جای مناسبی برای پناه گرفتن از شدت بمباران‌ها باشد، به این اماکن دینی پناه برده بودند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد جمعه به حمله رژیم صهیونیستی به کلیسای ارتدکس غزه واکنش نشان داد و تأکید کرد که این اقدام جنایتکارانه جدید رژیم صهیونیستی علیه ادیان و غیرنظامیان بی‌دفاع صورت می‌گیرد.

صهیونیست ها در جنایتی دیگر، پس از حمله به بیمارستان المعمدانی شهر غزه، این بار یکی از ساختمان‌های کلیسای ارتدوکس این شهر هدف حمله قرار داد و در جریان آن شماری شهید و زخمی شدند.

براساس گزارش منابع محلی، تاکنون ۲ نفر از پناهندگان از شدت بمباران به این ساختمان شهید شده و تعدادی نیز زخمی شدند.

پیش از این نیز سه‌شنبه شب رژیم صهیونیستی بیمارستان "المعمدانی" شهر غزه را بمباران کرد که در جریان آن حدود ۸۰۰ تن شهید شدند.

رژیم صهیونیستی با بمباران این کلیسا و همچنین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تاکید می‌کند که هیچ جایی در نوار غزه از حملاتش در امان نخواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha