۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85264510
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۹۶ مرکز غیردولتی و خیریه تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند

زنجان - ایرنا - سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: هم اکنون ۱۹۶ مرکز غیردولتی، انجمن، موسسه غیردولتی و خیریه های فعال تحت پوشش بهزیستی این استان هستند و خدمات مورد نیاز را به جامعه هدف خود ارائه می کنند.

روح الله خدابنده لو روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بهزیستی مراکز خود را فقط به موسساتی که ضوابط را بپذیرند و توان مالی و تخصصی لازم داشته باشند، واگذار می‌کند و پروانه فعالیت به موسسه می دهد.

وی اضافه کرد: بر این اساس با راه‌اندازی سامانه صدور الکترونیکی مجوز موسسات و مراکز غیردولتی از مرداد سال گذشته فرآیند صدور مجوز تاسیس مراکز غیردولتی بهزیستی تسهیل و تسریع شده است.

سرپرست بهزیستی استان زنجان اظهار داشت: متقاضیان دریافت مجوز موسسه و مرکز غیردولتی می توانند از طریق درگاه ملی مجوزها به نشانی mojavez.ir نسبت به ثبت مراکز موضوع ماده ۲۶ اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از طریق سامانه center.behzisti.net می توان نسبت به ثبت انجمن ها و موسسات غیردولتی اقدام کرد و در این فرآیند نیاز به مراجعه حضوری متقاضیان به بهزیستی نیست.

سرپرست بهزیستی استان زنجان یادآور شد: زمان صدور، مدت زمان اعتبار مجوزها، هزینه لازم برای دریافت مجوز، مدارک، شرایط، مجوزهای پیش نیاز و استعلام ها در این سامانه تعیین شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha