دولت سیزدهم مشکل طرحهای «راکد» در رشتخوار خراسان رضوی را رفع کرد

تربت‌حیدریه- ایرنا- فرماندار رشتخوار با اشاره به اقدامات عمرانی صورت گرفته طی دولت سیزدهم در این شهرستان خراسان رضوی گفت: اکنون هیچ پروژه راکد عمرانی در این خطه نداریم.

به گزارش ایرنا، حسین باهوش روز جمعه در جلسه نشست هم‌اندیشی اعضای شورای راهبردی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی خراسان رضوی در رشتخوار افزود: تکمیل سایت اداری شهرستان رشتخوار با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار و ساخت پروژه استخر شنا با ۸۰ میلیارد ریال و همچنین افتتاح طرحهای عمرانی با اعتبار چهار هزار میلیارد ریال طی هفته دولت امسال، همگی گواه توجه دولت به مباحث عمرانی در این خطه است.

وی با اشاره به مشارکت ۸۷ درصدی بالای مردم رشتخوار در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: از آنجا که رشتخوار سیاسی‌ترین شهرستان خراسان رضوی است، این حماسه اسفند امسال نیز تکرار خواهد شد.

فرماندار رشتخوار بیان کرد: خوشبختانه تحرکات انتخاباتی در شهرستان رشتخوار آغاز شده است و رصد این تحرکات انتخاباتی در راستای تهییج و تقویت شور و نشاط انتخاباتی و در نهایت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.
باهوش در ارتباط با با فعالیت جمعیت حامیان انقلاب اسلامی نیز در رشتخوار گفت: این گروه سیاسی می‌بایست با بصیرت و اطلاع‌رسانی دقیق به مردم، افرادی را مطرح کنند که در مسیر انقلاب و رهبری گام بردارند.

دولت سیزدهم مشکل طرحهای «راکد» در رشتخوار خراسان رضوی را رفع کرد

عضو شورای راهبردی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی و معاون امور شهرستان‌های استان خراسان رضوی نیز گفت: مأموریت‌های جمعیت حول سه محور احیای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، احیای فرهنگ پاسخگویی مسوولان و نهادینه کردن مطالبات مردم است.
محمدحسن رضاییان بر لزوم امیدآفرینی در جامعه تاکید کرد و افزود: همه تلاش دشمن در راستای تضعیف روحیه مردم و ناامید ساختن ملت ایران از آینده، متمرکز شده‌ است.
وی با بیان اینکه در انتخابات پیش رو باید زمینه افزایش مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم شود، بیان کرد: مردم با انتخاب نمایندگان اصلح و انقلابی، آینده‌ای روشن برای خود و کشور رقم خواهند زد.
به گزارش ایرنا، در این مراسم «حسین صدقی» به عنوان دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در رشتخوار معرفی شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تاریخ جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

مرکز شهرستان ۶۵ هزار نفری رشتخوار در فاصله ۱۹۹ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha