امام جمعه تربت‌حیدریه: آمریکا و انگلیس شریک جنایات اسراییل هستند

تربت‌حیدریه- ایرنا- امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: جنایت‌های اخیر اسراییل غاصب با حمایت‌های آمریکا و انگلیس رخ داده است و این ۲ کشور نیز در این کشتار بیرحمانه شریک و سهیم هستند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید محمد معلمی در آیین سیاسی عبادی خطبه‌های نماز جمعه این هفته تربت‌حیدریه افزود: رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه دارای این همه توان و تجهیزات نظامی پیشرفته نبوده‌ که به تنهایی قادر به انجام جنایت‌های با این حجم بزرگ باشد.

وی بیان کرد: برخی کشورهای منطقه نسبت به مسایل مردم فلسطین و ظلمی که از سوی قدرت‌های جهانی به آنها روا می‌شود، سکوت می‌کنند و این شایسته نیست.
امام جمعه تربت حیدریه همچنین از اقشار مختلف مردم خواست تا در مساجد و حسینیه‌ها در کنار مناسک دینی و سیاسی خود برای پیروزی مردم فلسطین دعا کنند و از آتش افروزان خواست تا هر چه سریعتر نسبت به پایان حملات خود اقدام کنند.
حجت الاسلام معلمی همچنین با اشاره به در پیش بودن هفته تربیت بدنی از مسوولان شهرستان تربت حیدریه خواست تا نسبت به ساخت اماکن ورزشی در نقاط کمتر برخوردار و نیز توسعه ورزش همگانی و قهرمانی تلاش وافر کنند.
امام جمعه تربت حیدریه از «حسن تفتیان»، قهرمان تیمی ملی دوی کشور به عنوان یک جوان با اخلاق و آینده‌دار یاد کرد و گفت: تربت‌حیدریه استعداد پرورش قهرمانان دیگری همچون ایشان را دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha