۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۶
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85264658
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جنایت رژیم صهیونیستی افکار عمومی جهان را به نفع مردم غزه تغییر داد

گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اقدام ظالمانه و غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و به شهادت رساندن هزاران انسان بی‌گناه، تصریح کرد: این اقدام سبب شد تا افکار عمومی جهان به نفع مظلومیت مردم غزه تغییر کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نمازجمعه امروز گنبدکاووس افزود: رژیم آدمکش صهیونیستی پس از این جنایت ضد بشری، تلاش داشت تا با استفاده از امکانات رسانه‌ای و تبلیغاتی که در اختیار دارد، خود را در نزد افکار عمومی جهان مظلوم معرفی کند.

وی اضافه کرد: وجدان عمومی و بیدار جهان متوجه این فریب شد و اکنون افزون بر ۹۰ درصد مردم کشورهای جهان از مظلومیت مردم غزه دفاع می‌کنند و انشاالله با مقاومت مردم غزه و حمایت جهانی از آنها، در آینده‌ای نزدیک شاهد پیروزی بزرگتری برای جبهه مقاومت خواهیم بود.

جنایت رژیم صهیونیستی افکار عمومی جهان را به نفع مردم غزه تغییر داد

حجت الاسلام ترابی ادامه داد: ابهت رژیم غاصب صهیونیستی که پیش از این در نزد افکار عمومی به سبب برخی مولفه‌های قدرت از جمله داشتن چهارمین ارتش قدرتمند جهان، دیوارهای حائل نفوذ ناپذیر در محیط پیرامونی، گنبد آهنین و بهره‌گیری از امکانات امنیتی و تکنولوژی نوین نظامی، شکست ناپذیر جلوه می‌کرد با عملیات طوفان الاقصی شکسته شد.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین گفت: جنایات رژیم آدمکش اسرائیل بالاخص بمباران مراکز درمانی غزه، خون مسلمانان جهان را به جوش آورد و هزاران نفر از مردم کشورهای مسلمان از جمله عراق کفن پوش آماده مقابله با این رژیم جعلی و کمک به مردم غزه هستند.

وی اظهار کرد: با بیدار شدن وجدان و افکار عمومی جهان علیه جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی، حمایت جهانی از مظلومیت مردم غزه و شیوه مقاومت و ایستادگی مردم مسلمان این منطقه، پیروزی متعلق به امت اسلامی شده و قبله اول مسلمانان به دامن اسلام بازخواهد گشت.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha