امام جمعه کرمان: جنایتکاران جنگی در دل‌ آزادیخواهان جهان محکوم هستند

کرمان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: سازمان ملل که تبدیل به سازمان دفاع از مستکبران عالم شده بداند که جنایتکاران جنگی در دل مردم آزاده جهان در حال محاکمه و محکوم هستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمان افزود: محکومیت اقدام رژیم جعلی صهیونیست در دل زنان و مردان آزادیخواه جهان حک خواهد شد.

وی اظهار داشت: جهان اسلام در غم و ماتم فرو رفته و غزه مجاهد هر روز شهدایی را تقدیم و دشمن کودکان این خطه را پرپر می کند.

وی ادامه داد: این روزها برخی صحنه‌های کربلا مانند بستن آب و امکانات به روی کودکان تکرار می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد: باید برای فرج حضرت ولی عصر (عج) منجی عالم بشریت دعا کنیم تا جهان را از دست کودک کشان و خون خواران نجات دهد.

وی گفت: رژیم جعلی و غاصب اسرائیل متجاور از ۷۰ سال در سرزمین اشغالی در پیکر جهان اسلام علاوه بر کودک کشی، زنان و مجروحان را به خاک و خون می کشد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تصریح کرد: سردمداران این رژیم جعلی و منحوس باید به عنوان جنایتکاران جنگی در مجامع بین المللی که هیچ امیدی به آنها نیست، محاکمه شوند.

وی یادآور شد: آمریکای جانی و جنایتکار در پشت صحنه این جنایات قرار دارد و هرجا قتل عامی در پیکر جهان اسلام اتفاق می افتاد، آمریکا پشت آن جنایت قرار دارد.

امام جمعه کرمان عنوان کرد: دنیای پر از ریا، شعارهای دفاع از حقوق بشر و همه صداها را خاموش کرده و از حقوق بشر خبری نیست.

همه در معرض امتحان قرار دارند/ارتش رژیم صهیونیستی توخالی است

وی با بیان اینکه این روزها همه در امتحان و آزمون بزرگی قرار گرفته اند، تاکید کرد: شخصیت‌های حقیقی و حقوقی، مجامع بین المللی و حاکمان اسلامی و آنان که زبان و قلم و نفوذی در دنیا دارند، در معرض امتحان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: رژیم کودک کش اسرائیل که ارتش خود را در پنج کشور برتر می دانست، توخالی بود و اتفاقات اخیر نشان داد که این ارتش توانی ندارد.

وی ادامه داد: طوفان الاقصی نشان داد که اسرائیل شکست نظامی و اطلاعاتی خورده و در صحنه جنگ توانی ندارد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی خاطرنشان کرد: اسرائیل از آغاز عملیات تاریخی ملت فلسطین تاکنون، فقط بمب ممنوعه بر سر افراد غیرنظامی مانند زنان و کودکان، بیمارستان‌ها و مدارس ریخته است.

وی افزود: اسرائیل نشان داد که در مقابل رزمندگان سلحشور و عملیاتی جبهه مقاومت ناتوان است زیرا یکی از پیچیده ترین عملیات ها به وسیله غزه کوچک اتفاق افتاد.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: فرزند رشید جهان اسلام و ایران و کرمان یعنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی غزه را آنچنان قوی کرده که اسرائیل را شکست دهد و این افتخار کرمان و پایتخت مقاومت جهان اسلام است.

وی یادآور شد: امروز فلسطین پس از ۷۰ سال دست برتر را دارد و دورانی اسرائیل حمله می کرد و در اوج مظلومیت زن و کودکان را نابود می کرد، به پایان رسید.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه اضمحلال و نابودی رژیم غاصب و جلاد اسرائیل را بزودی شاهد خواهیم بود و کشورهایی دنبال عادی سازی روابط هستند از این حرکت مبارزان فلسطینی درس بگیرند،گفت: جهان اسلام باید از خود دفاع کند و جبهه مقاومت نیز در آینده فتح و پیروزی را رقم خواهد زد.

روایتی از ایستادگی امام خمینی (ره) در برابر ظلم

وی با اشاره به سالروز شهادت سید مصطفی خمینی و حرکت و خروش امام راحل (ره) علیه ظلم در دوران طاغوت و علیه قرارداد ننگین کاپیتولاسیون گفت: این قرارداد عزت ایرانی و غیرت دینی را نشانه رفته بود و ایران تهدید می کرد و قدمت تاریخی ما را زیر سئوال می برد، سلحشوری جوانان را دچار چالش می کرد.

امام جمعه کرمان افزود: دولت وقت ننگی را از استکبار جهانی در کاپیتولاسیون پذیرفته بود که امام راحل یک تنه علیه این قرارداد خروشید و ایستاد تا از عزت و غرور ملی در مقابل این قرارداد ننگین دفاع کرد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) به تنهایی همانگونه که در دوران غربت مقابل استکبار موضع گرفت که در دورانی که ایران یکپارچه در خدمت وی بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha