امام جمعه یزد: مردم فلسطین به مقاومت خود ادامه دهند

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مردم ستمدیده غزه و فلسطین تا پیروزی نهایی بر غاصبان صهیونیستی و دشمنان امت اسلام به مقاومت خود ادامه دهند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله " محمدرضا ناصری" در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: عزت و پیروزی بر آمریکا که عامل اصلی فتنه در قدس شریف است با مقاومت جانانه حاصل می‌شود.

وی با محکوم کردن کشتار مردم مظلوم غزه توسط آمریکا و اسرائیل غاصب ادامه داد: این وعده الهی است که هر فردی و گروهی بر اصول و ارزش‌های الهی ثابت قدم و استوار بماند پیروز می‌شود.

امام جمعه یزد بیان کرد: جبهه مقاومت و رزمندگان فلسطینی در عملیات اخیر خود نشان دادند که تنها راه نصرت بر ستمگران فقط مقاومت است.

ناصری همچنین از برخی مجامع بین‌المللی عالم و برخی کشورهای اسلامی که در قبال مردم فلسطین و غزه بی‌تفاوت هستند انتقاد کرد و وحدت و هوشیاری مسلمین علیه استکبار را خواستار شد.

امام جمعه یزد: مردم فلسطین به مقاومت خود ادامه دهند

وی از دولت و وزارت امورخانه کشورمان که برای کمک به مردم غزه و فلسطین سفرهای منطقه‌ای خوبی را در روزهای اخیر برگزار کرده است قدردانی کرد.

امام جمعه یزد به توطئه دشمنان در فضای مجازی با رواج شایعات و دروغ پردازی علیه نظام اشاره کرد و هوشیاری مردم، مسئولان و جوانان را خوستار شد.

ناصری به نقش مراکز آموزش عالی، مدارس، خانواده‌ها و عموم مسئولان فرهنگی در تقویت بنیان خانه و خانواده تاکید کرد که استکبار در برنامه‌ای دقیق به دنبال تضعیف این کانون اصلی است.

وی به اهمیت ورزش و ضرورت تقویت آن در استان با همکاری مردم و مسئولان اشاره کرد و گسترش آن را بیش از گذشته خواستار شد.

نمازجمعه در ۲۷ محل در استان یزد اقامه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha