آمریکا هدایت‌کننده رژیم صهیونیستی و مسئول اصلی بمباران غزه است 

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه قصرشیرین گفت: آمریکا هدایت کننده رژیم صهیونیستی و مسئول اصلی بمباران غزه  و کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام صادق صالحی در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین در نقطه صفر مرز خسروی با حضور قشرهای مختلف مردم استان کرمانشاه با محکوم کردن جنایات بی رحمانه رژیم اشغالگر اسرائیل، افزود: آمریکا و اسرائیل مسئول توسعه میدان نبرد و افزایش بازیگران آن هستند، چنان چه بمباران غزه متوقف نشود، هر زمان ممکن است یک یا چند گروه دیگر خط مقاومت وارد میدانِ نبرد شوند و در هر کشوری بر علیه منافع اسرائیل یا آمریکا حادثه امنیتی رخ دهد.

وی اظهار کرد: احتمال حمله زمینی به غزه را باید ضعیف بدانیم بعد از این، آمریکا و اسرائیل یقین دارند که در صورت حمله زمینی به غزه (در هر حجمی و وسعتی) منجر به ورود عملی دیگر بازیگران خط مقاومت می‌شود و این منجر به تسریع در نابودی و حذف کامل رژیم خبیث صهیونیستی می شود.

امام جمعه قصرشیرین در ادامه با اشاره به پیام‌های سفر منطقه‌ای وزیر خارجه ایران، گفت: بدون تردید سفر امیرعبداللهیان به عراق و لبنان، حاوی پیام‌های مهمی برای رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن است که اگر به جنگ‌افروزی‌های خود ادامه دهند، محور مقاومت هم واکنش مقتضی را انجام خواهد داد و نسبت به کشتار بی‌رحمانه مردم غزه بی‌تفاوت نخواهد بود.

حجت السلام صالحی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با توسعه دیپلماسی منطقه‌ای در حمایت از ملت فلسطین، در صدد است تا پویش بین‌المللی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در غزه ایجاد کند و تلاش برای برگزاری نشست سازمان همکاری اسلامی و گفت و گو با مقامات ملل مسلمان در روزهای اخیر، در این راستا انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به موانع حمله زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: در شرایط فعلی برخی شواهد حاکی از احتمال مداخله نظامی زمینی ارتش رژیم صهیونیستی در باریکه غزه است، اما در ارتباط با ورود زمینی ارتش رژیم صهیونیستی برخی موانع جدی وجود دارد که این موانع را می‌توان شامل اسرای صهیونیست، بافت جمعیتی پیچیده غزه، فشار بین‌المللی و افکار عمومی جهان، واکنش منفی جهان عرب، هراس از واکنش محور مقاومت است.

او تصریح کرد: اگرچه رژیم صهیونیستی طی روزهای آینده ممکن است حتی بر شدت حملات خود بیفزاید، اما رویای اشغال غزه محقق نخواهد شد و جنگ زمینی نیز باتلاقی برای رژیم صهیونیستی خواهد بود.

خطیب جمعه قصرشیرین افزود: تلاش رژیم جعلی اسرائیل برای استفاده حداکثری از رسانه و خبرنگار و شبکه‌های اجتماعی ولو برای بقای بیشتر یا حفظ آبرو و مدیریت افکار عمومی قابل تأمل است.

وی وظیفه دنیای اسلام را در زمان کنونی اتحاد و انسجام علیه ظلم و کفر دانست و گفت: طبق فرموه قرآن کریم پیروزی با حق و نابودی با کفر است و همه ما باید آماده و مهیای نصرت الهی باشیم.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین نیز در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه با محکوم کردن جنایات بی رحمانه رژیم صهیونیستی گفت: قلب همه آزادگان جهان از جنایات غزه جریحه دار است و این روزها شاهد ددمنشانه ترین نوع جنایت در تاریخ به دست شقی ترین جنایتکاران عالم یعنی صهیونیست ها هستیم.

محمد نجفی افزود: به فرموده امام راحل راه قدس از کربلا می گذرد و در مرز خسروی قدمگاه کربلا اعلام کنیم که ما حامی ملت مظلوم فلسطین هستین و جنایات هولناک رژیم غاصب اسرائیل را محکوم می کنیم.

آمریکا هدایت‌کننده رژیم صهیونیستی و مسئول اصلی بمباران غزه است 

قشرهای مختلف مردم استان کرمانشاه امروز در نقطه صفر مرز خسروی در شهرستان قصرشیرین و نزدیک‌ترین جای کشورمان به کربلای معلا و نزدیکترین راه به فلسطین اشغالی برای محکوم کردن جنایات و کشتار بی رحمانه رژیم اشغالگر اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه وپیوستن به حمایت جهانی مسلمانان کشورهای اسلامی حضور یافتند و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند و نمازجمعه را به امامت امام جمعه قصرشیرین و اقامه کردند.

در این تجمع مهمانانی از کشورهای عراق و آذربایجان نیز به صورت خودجوش حضور یافتند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق ، ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان دارد.

مرز خسروی در مسافت ۲۰ کیلومتری قصرشیرین واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha