۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۹
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85264719
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین دفاع از اصل اسلام است 

مهاباد - ایرنا - امام جمعه موقت مهاباد گفت: دفاع از مردم مظلوم فلسطین دفاع از اصل اسلام بوده و یک وظیفه شرعی و انسانی هر مسلمانی محسوب می شود. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سلیمان رشیدی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد افزود: امت اسلامی باید در مقابل جنایت های رژیم صهیونیستی ایستاده و با اتحاد و همبستگی انزجار خود را از اقدامات ضد بشریت آنها نشان دهند.

وی ادامه داد: از مجامع بین المللی نیز درخواست داریم سکوت خود در مقابل این جنایت های علیه بشریت را شکسته و آن را محکوم کنند.

امام جمعه موقت مهاباد با بیان اینکه پیروزی مردم فلسطین طبق وعده الهی قطعی است، بیان کرد: برخی از جوانان نسبت به مسایل جهان اسلام و سایر مسلمانان بی تفاوت بوده و همین امر نیز جزء خواسته ها و اهداف دشمنان است.

ماموستا رشیدی یادآور شد: اکنون استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا به حمایت از رژیم غاصب اسراییل پرداخته و ضروری است مسلمانان نیز طبق تاکیدات الهی متحد و همدل باشند و از مظلومیت مردم فلسطین دفاع کنند.

وی با اشاره به ویژگی رفتاری و اخلاقی قوم یهود گفت: طبق آیات قرانی قوم یهود جزء ناسپاس ترین، بی رحم ترین، تحریف گر، حیله گر و نژاد پرست ترین قوم های جهان هستند که خداوند دوری کردن از آنها را توصیه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه جوانان ما باید دشمن خود و قوم یهود را بشناسند، افزود: رژیم صهیونیستی نماینده قوم یهود بوده که در طول تاریخ به پیامبر و کتاب خود خیانت کرده و همواره مورد غضب الهی بوده و خواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha