۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۷
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85264846
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات تکواندو قهرمانی کارگران کشور در بیجار آغاز شد

سنندج- ایرنا- مسابقات تکواندو قهرمانی کارگران کشور با حضور ۸۶ ورزشکار روز جمعه در استان کردستان و به میزبانی بیجار آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات تکواندو قهرمانی کارگران کارخانجات کشور با حضور ۸۶ ورزشکار و در قالب ۱۵ تیم از ۱۴ استان در بیجار کار خود را آغاز کرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در آیین افتتاحیه این مسابقات گفت: رونق اقتصادی و توسعه و آبادانی کشور در گرو سلامت جسمی و روحی کارگران است.

فرزاد پیشکاری با بیان اینکه وزارت کار توجه ویژه ای به مقوله ورزش کارگری دارد، اظهار کرد: برگزاری مسابقات ورزش کارگری ضمن ایجاد شادی و نشاط، به سلامت کارگران و خانواده آنان کمک کرده و از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

وی مهمترین وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را توجه به وضعیت جسمی، روحی، معیشتی و رفاه اجتماعی خانواده ها عنوان کرد و افزود: هر ساله مسابقات و جشنواره هایی برای خود کارگران و خانواده های آنها برگزار می شود تا رفاه کارگران و مسایل روحی و روانی آنها تامین و هم برای ارتقای میزان تولید، افزایش بهره وری و راندمان کاری اقدام شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه جامعه تشنه نشاط و شادابی است و ورزش می تواند در ایجاد نشاط در جامعه نقش بسزایی ایفا کند، ادامه داد: کارگران ورزشکار روحیه، انگیزه و شادابی را به خانواده های خود و به جامعه انتقال خواهند داد و این خود بستر ساز جلوگیری از اعتیاد و بسیاری از آسیب های اجتماعی خواهد بود.

پیشکاری با اشاره به اینکه ورزش و محیط های ورزشی از آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند، گفت: نباید از مسائل فرهنگی و ورزشی جوانان غافل بود چراکه توجه به مسائل فرهنگی از آسیب های اجتماعی، بزهکاری های نوجوانان و جوانان و اعتیاد جلوگیری کرده و مهمترین راه مبارزه با این نوع آسیب ها در جامعه، آگاهی بخشی و ترغیب نوجوانان و جوانان به ورزش است.

در این مراسم از پیشکسوتان رشته تکواندو با اهدای تندیس مسابقات و لوح سپاس، تقدیر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha