ممبینی: تعداد تیم‌های ملی با فوتبال الکترونیک به عدد ۱۸ رسید

تهران- ایرنا- دبیرکل فدراسیون فوتبال از برگزاری اردوی تشکیل تیم ملی فوتبال الکترونیک خبر داد.

به گزارش عصر جمعه ایرنا، هدایت الله ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال امروز در حاشیه اختتامیه مسابقات فوتبال الکترونیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فدراسیون فوتبال تا امروز ۱۷ تیم ملی داشت که از این پس با تیم فوتبال الکترونیک، تعداد تیم‌های ملی ما ۱۸ تیم می‌شود و در خدمت فوتبال کشور خواهیم بود.

وی افزود: بعد از اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا مقرر کرد که در مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر تیم ملی فوتبال الکترونیک کشورهای مختلف حضور یابند، ایران جزو اولین کشورهایی بود که آمادگی خود را برای شرکت در این تورنمنت بزرگ اعلام کرد. همچنین مهدی تاج، رییس فدراسیون به عنوان نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا دستوری مبنی بر ایجاد تیم ملی فوتبال دیگری با همکاری انجمن ورزش‌های الکترونیکی دادند که بر مبنای آن اقدامات مختلفی صورت گرفت و نهایتا حاصل آن برگزاری مسابقات با حضور ۱۲۸ بازیکن در هتل آکادمی بودیم.

ممبینی اضافه کرد: از ۱۲۸ بازیکن، ۸ بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند که در کنار این عزیزان از حسن پاجانی، قهرمان فوتبال الکترونیک جهان در رومانی نیز دعوت خواهیم کرد. همانطور که می‌دانید اولین دوره فوتبال الکترونیک از اول تا ۵ فوریه در قطر برگزار می‌شود.

وی گفت: تشکر ویژه از کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان دارم که در دو سه روز اخیر مانند همیشه در کنار فدراسیون بودند. همچنین از انجمن فوتبال الکترونیک تشکر می‌کنم که در کنار ما بودند تا بتوانیم اقدامات مختلفی را انجام دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha