۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۵۷
کد خبرنگار: 943
کد خبر: 85264903
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اردوغان خواهان توقف فوری حملات تل آویو شد

۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۵۷
کد خبر: 85264903
اردوغان خواهان توقف فوری حملات تل آویو شد

تهران – ایرنا – رئیس جمهوری ترکیه امروز عملکرد رژیم صهیونیستی را همانند یک سازمان بازیچه عوامل خارج از منطقه توصیف کرد و خواهان توقف فوری حملات این رژیم به غزه شد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری آناتولی به نقل از مطالب رجب طیب اردوغان در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: واضح است که با کشتن کودکان، زنان و غیرنظامیان و با بمباران بیمارستان‌ها، مدارس، مساجد و کلیساهای غزه نمی‌توان امنیت را به دست آورد.

وی افزود: اسرائیل به جای اینکه از اشتباه خود برگردد، مانند یک سازمان با تحریک بازیگران خارج از منطقه عمل می‌ کند. ما معتقدیم که منطقه ما با ایجاد سازوکارهای جدیدی که امنیت همه ساکنان این سرزمین‌ها را تضمین می‌کند، به ثبات دائمی دست خواهد یافت.

اردوغان ضمن دعوت از کشورها و سازمان‌های بین‌المللی برای حمایت سریع از ابتکارهای آتش‌بس بشردوستانه در غزه گفت: من مجدداً از اسرائیل می خواهیم که هرگز دامنه حملات خود علیه غیرنظامیان را گسترش نداده و عملیات‌هایی را که در حد نسل کشی است، فوری متوقف کند.

رئیس جمهور ترکیه دیروز (۲۷ مهر) به دلیل حملات رژیم صهیونیستی به غزه و شهادت هزاران فلسطینی، سه روز عزای عمومی در این کشور اعلام کرد.

بر اساس این گزارش پرچم‌های ترکیه در سراسر این کشور برای ادای احترام به شهدای فلسطینی و از جمله شهدای بیمارستان المعمدانی غزه به حالت نیمه برافراشته در خواهد آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha