شکست تیم شهر راز شیراز برابر نفت مسجد سلیمان+ فیلم
دیدار شهر راز شیراز و نفت مسجد سلیمان

شیراز- ایرنا - دیدار تیم های شهر راز شیراز و نفت مسجد سلیمان در رقابت های فوتبال دسته یک کشور به سود تیم میهمان پایان یافت.

به گزارش ایرنا، این بازی که عصر جمعه از هفته هشتم این رقابت‌ها در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد تیم میزبان با نتیجه ۲ بر یک از نفت مسجد سلیمان شکست خورد.

دیدار این ۲ تیم که با ۱۲ امتیاز در رده پنجم و هفتم قرار داشتند حساسیت زیادی در بر داشت زیرا هر کدام که پیروز میدان می شدند به رده بالاتر صعود و از هم جدا می شدند.

هر۲ تیم بازی پایایی در شروع نیمه نخست داشتند اما تیم میزبان در دقیقه ۱۷ صاحب یک فرصت شد و از دست رفت.

گل نخست تیم نفت مسجد سلیمان

دقیقه ۲۱ نیز تیم میهمان این فرصت را داشت که از روی یک ضربه ایستگاهی به گل برسند اما این اتفاق رخ نداد هر چند دقایقی بعد آنها به گل دست یافتند.

دقیقه ۲۶ هم توپ بلندی در بین دفاع تیم میزبان برای رضا رضایی ارسال شد و او در بین ۲ مدافع میانی تیم شهر راز توپ را کنترل و سپس با ضربه دقیق دروازه تیم میزبان را باز کرد.

در ادامه نیمه نخست تلاش تیم میزبان برای جبران گل خورده نتیجه ای نداشت و در دقیقه ۴۱ هم مهاجمان تیم شهر راز در ۲ نوبت صاحب فرصت خوب گلزنی شدند اما با بی دقتی از دست رفت تا نیمه نخست با شکست به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم شاگردان ستار زارع سر مربی تیم شهرراز برای جبران گل خورده بازی بهتری آغاز کردند.

دقیقه ۶۰ هم یک موقعیت خوب دیگر برای تیم میزبان از دست رفت و در دقیقه ۸۱ هم ضربه مجید بهروزی به طور خطرناکی از کنار دروازه تیم نفت به بیرون رفت.

شکست تیم شهر راز شیراز برابر نفت مسجد سلیمان+ فیلم
عنوان

گل دوم تیم میهمان

در حالی که تیم میزبان برای جبران گل تساوی تلاش می کرد این تیم میهمان بود که در دقیقه ۸۵ روی اشتباه مدافعان تیم میزبان به گل دوم دست یافت در این لحظه روی پاس رضایی زننده گل اول تیم نفت توپ به رضا جباری رسید و این بازیکن هم گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا خیالشان راحت شود.

میزبان یکی از گل ها را جبران کرد

در حالی که پنج دقیقه از هشت دقیقه وقت تلف شده نیمه دوم سپری شده بود میلاد غریبی از روی یک ضربه ایستگاهی یکی از گل ها خورده شده را جبران کرد و لحظاتی بعد هم بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود نفت مسجد سلیمان پایان یافت تا میزبان سه امتیاز خانگی را از دست بدهد.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی در این هفته ۲۹ مهرماه در بابل میهمان تیم دریای این شهر است.

به گزارش ایرنا، در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول به لیگ برتر دوره بیست و چهارم صعود خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha