سمیعی: اولویت استقلال بازی در تهران است/ ایمان داشتم تیم کامبک می‌زند

تهران- ایرنا- عضو هیئت مدیره استقلال به تمجید از بازیکنان این تیم پس از پیروزی برابر هوادار پرداخت.

به گزارش ایرنا، فرشید سمیعی، عضو هیئت مدیره استقلال جمعه شب پس از پیروزی برابر هوادار در بازی معوقه از هفته ششم لیگ برتر فوتبال، گفت: با توجه به عقب افتادن تیم، برگرداندن نتیجه کار سختی بود که بچه‌ها به بهترین شکل انجام دادند. اولین بازی در آزادی بود که با حضور نکونام به عنوان سرمربی، هواداران هم حضور داشتند و همه با خوشحالی رفتند. بانوان استقلال خوش قدم بودند. ایمان داشتم که تیم می‌تواند کامبک بزند و برای پیروزی وارد زمین شده بود.

وی با بیان اینکه روز سی‌ام مهر مجمع استقلال با دستور جلسه ترمیم و تکمیل هیئت مدیره برگزار می‌شود، درباره حل مشکلات مالی تیم، اظهار داشت: استقلال کاملا در بحث سقف بودجه قانون را رعایت کرد و وفادار به قانون بود. با این حال انتظار ما ضمانت اجرایی این قانون بود، انتظار داشتیم وقتی استقلال قانونمداری می‌کند و سرمربی در مضیقه است، اتفاقاتی بیفتد که ما از اجرای قانون پشیمان نشویم و انتظار داشتیم که قانون کامل اجرا شود و تخلفاتی هست که باید برخورد شود.

سمیعی درباره برگزاری احتمالی بازی‌های استقلال در کیش با توجه به بازدید مدیرعامل این تیم از امکانات این جزیره، تصریح کرد: بازید از ورزشگاه کیش برای برگزاری اردوی نیم فصل، تیم‌های پایه و مسائل دیگر بود. استقلال وقتی تهران را ترک می‌کند که تیم‌های دیگر هم در تهران بازی نکنند و آن وقت با تائید کادر فنی استقلال یک شهر را انتخاب می‌کند. بازدید از ورزشگاه‌های شهرهای دیگر برای سنجیدن امکانات شهرهای دیگر است که در صورت بازی در خارج از تهران انتخاب شوند. اولویت استقلال حداقل تا نیم فصل بازی در تهران است تا ورزشگاه تختی آماده شود.

عضو هیئت مدیره استقلال افزود: فعلا مدیریت برای انتخاب ورزشگاه دیگر تصمیمی نگرفته و باید با نکونام جلسه گذاشته شود. اولویت مدیریت و کادر فنی این است که تیم در تهران بماند.

وی در ادامه با رد درگیری در هیئت مدیره استقلال یادآور شد: در همه تیم‌ها اختلاف نظر وجود دارد اما هیچ جا مانند استقلال غلو نمی‌کنند. اختلاف نظر هست اما درگیری نیست. در تیم‌های دیگر هم این اتفاقات می‌افتد اما رسانه‌ای نمی‌شود اما در استقلال به صورت غلوآمیز منتشر می‌شود.

سمیعی درباره زمان ثبت قرارداد بلانکو با توجه به پر بودن سقف بودجه استقلال، گفت:یک سری صحبت با بازیکنان شده است، قراردادها ثبت شده و بازیکنان باید لطف کنند و با کاهش آن موافقت کنند تا جا باز شود. اینطور نیست که وظیفه‌ای داشته باشند. قرارداد بلانکو هم ثبت خواهد شد و از بازی بعدی او را در خدمت خواهیم داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha