۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۳
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85265150
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعداد ورزشکاران بیمه شده در کردستان به ۸۰ هزار نفر رسید

سنندج- ایرنا- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: براساس آخرین آمار، ۸۰ هزار ورزشکار بیمه شده و سازمان یافته در رشته های مختلف ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

آمنه غلام ویسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امیدواریم تعداد ورزشکاران سازمان یافته در استان تا پایان سال جاری به ۱۰۰ هزار نفر برسد.

وی به فعالیت بیش از پنج هزار مربی در رشته های مختلف ورزشی در استان اشاره کرد و افزود: بیش از هزار قهرمان ورزشی در استان داریم که در مسابقات کشوری، آسیایی و جهانی مقام کسب کرده اند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان سرانه فضای ورزشی را در استان ۷۰ سانیتمتر اعلام کرد و یادآور شد: این رقم با بهره برداری از پروژه های ورزشی بدست آمده با میانگین کشوری فاصله کمی دارد.

غلام ویسی به ۲۵ پروژه ورزشی نیمه تمام در استان اشاره داشت و گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبارات تعدادی از این طرح ها امسال و باقی پروژه ها سال آینده به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به حمایت واحدهای تولیدی بزرگ از پنج تیم ورزشی، افزود: در حال رایزنی برای جذب حامی مالی پنج تیم ورزشی دیگر هستیم و با جدیت این رویه را دنبال می کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha