طرح های نیمه تمام آذربایجان شرقی با فروش ساختمان های اداری مازاد تکمیل شود

تبریز -ایرنا - سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، بر ضرورت مولدسازی و تعیین تکلیف ساختمان های اداری مازاد دستگاه‌های اجرایی به منظور تکمیل طرح های نیمه تمام تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، حیدر فتح‌زاده روز شنبه در حاشیه بازدید از طرح های نیمه تمام هریس و یک ساختمان بلااستفاده و متروک در این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بلاتکلیف ماندن ساختمان های متروکه در حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی، همچنین تامین فضای های آموزشی و بهداشتی چالش زاست.

وی تاکید کرد: یکی از راهکارهای اتمام برخی از پروژه های عمرانی که بالای ۸۰ درصد پیشرفت دارند، مولدسازی و تعیین تکلیف ساختمان های اداری مازاد دستگاه های اجرایی است.

فتح زاده همچنین در بازدید از شهر کلوانق در این شهرستان از ساخت یک پل بر روی تلخه رود و اتصال این شهر به بستان آباد خبرداد و گفت: کارهای مطالعاتی این طرح آغاز شده است.

وی افزود: با احداث این پل مسیر دسترسی کلوانق به بستان آباد ۱۵کیلومتر کوتاه تر می شود و این پل نقش مهم و موثری در توسعه شهر کلوانق و رونق کسب و کار دارد.

فتح‌زاده اضافه کرد: مقرر شد اقدامات لازم برای ساخت پل با مشارکت محلی انجام شود.

وی همچنین با حضور در بین خانواده شهید خدایی، از مادر بزرگوار این شهید والا مقام تجلیل کرد.

شهرستان هریس یکی از شهرستان‌های آذربایجان شرقی است که از ۲ بخش مرکزی و خواجه تشکیل شده است، جمعیت این شهرستان طبق سرشماری سال ۱۳۹۵، حدود ۷۰ هزار نفر است و کلوانق یکی از شهرهای بخش مرکزی شهرستان هریس به شمار می رود.

مصوبه مولدسازی دارایی های دولت، تصویب شده در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ۲۱ آبان سال ۱۴۰۱ به تایید رهبری رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha