۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۷
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85265376
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات آزاد تیراندازی در کیش با معرفی نفرات برتر پایان یافت

کیش – ایرنا - دبیر هیات تیراندازی کیش گفت: مسابقات آزاد تیراندازی با تفنگ بادی این جزیره با شرکت بیش از ۱۷۰ علاقه مند پایان یافت.

به گزارش ایرنا، «مهیار حسین نیا» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات ۱۲۳ مرد و ۵۷ نفر نیز خانم بودند که در ۲ رده سنی زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال برگزار شد.

وی با بیان اینکه در بخش بالای ۱۵ سال آقایان «مهراب محمودی» اول شد، افزود: «شاهین سپهراد» و «سجاد سوری» نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

دبیر هیات تیراندازی کیش افزود: در بخش آقایان زیر ۱۵ سال، «حسین علی محمود»، «محمد رضا پور مهدی» و «محمد مهدی حسنوند» به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی در رابطه با بخش بانوان نیز بیان کرد: در بخش بانوان بالای ۱۵ سال، «هدیه محمدزاده» بر روی سکوی نخست ایستاد و «پامیس امیری» و «فاطمه اسدی» دوم و سوم شدند.

«حسین نیا» با اعلام اینکه «آنائل سویزی» در بخش بانوان زیر ۱۵ سال رتبه نخست را کسب کرد، افزود: «فاطمه سادات کاشی» نیز در این بخش دوم شد و «آتنا میرزاده» بر جایگاه سوم ایستاد.

وی هدف از برگزاری این تورنمنت همگانی را استعداد یابی عنوان کرد و گفت: در تلاشیم تا تیمی منسجم و مدال آور در این رشته ورزشی داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha