۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۴
کد خبر: 85265389
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز ورود کمک های انسانی به غزه + فیلم

۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۴
کد خبر: 85265389
آغاز ورود کمک های انسانی به غزه + فیلم

تهران - ایرنا- ورود کامیون های حامل کمک های انسانی به نوار غزه از طریق گذرگاه رفح آغاز شد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، کامیون های حامل کمک های انسانی که از چند روز پیش، پشت درهای گذرگاه رفح در مرز مصر و نوار غزه منتظر اجازه ورود به این منطقه بودند، امروز ساعت ۱۰ به وقت محلی حرکت به داخل غزه را آغاز کردند.

سفارت آمریکا در سرزمین‌های اشغالی پیش از این گزارش داده بود که گذرگاه رفح ساعت ۱۰ صبح امروز (شنبه) به وقت محلی باز می شود.

این سفارتخانه افزوده بود که روشن نیست چه تعداد از اتباع خارجی می‌توانند از آن خارج شوند.

رسانه های رژیم صهیونیستی نیز گزارش داده بودند که ورود کامیون های حامل کمک های انسانی به گذرگاه رفح و ورود به غزه از ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی است و شش ساعت طول خواهد کشید.

این رسانه ها افزودند: روند ورود کامیون ها به نوار غزه تحت نظارت و کنترل اسرائیل، آمریکا و مصر خواهد بود.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با ورود عملیات طوفان الاقصی به پانزدهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی و در مقابل ادامه بمباران مناطق مسکونی و مراکز دینی و درمانی غزه از سوی بمب افکن های اسراییل که نشانه عجز صهیونیست ها است، آمریکا و اروپا از اسرائیل درخواست کرده اند تا عملیات زمینی در غزه را به تعویق اندازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha