۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۹
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85265403
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعاون تضمین کننده کار آفرینی و اشتغال پایدار است

ایلام - ایرنا - دبیرکل اتاق تعاون استان ایلام نگاه دولت سیزدهم به بخش تعاون را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تعاون تضمین کننده کار آفرینی و اشتغال پایدار است.

"فرزاد فیض اللهی" روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نقش تعاونی ها در ابعاد مختلف اجتماعی و اقتصادی بسیار حائز اهمیت بوده چرا که اجرای طرح ها در بخش های تعاونی زمینه ساز رشد اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار است.

وی با بیان اینکه هشت تعاونی مرزنشین در استان ایلام فعال است، افزود: شرکت های مختلفی در حوزه تعاون در بخش های کشاورزی، صنعت، خدمات، فرش دستباف، صنفی و توزیعی در ایلام فعال است، همچنین تعاونی های مختلفی نیز در حوزه مرز نشینی در استان فعال است که با توجه به هم مرز بودن این استان با عراق، نقش این تعاونی ها در صادرات و واردات می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

دبیرکل اتاق تعاون استان ایلام بیان کرد: مهمترین رویکرد اتاق تعاون در دور جدید این است که در کنار آموزش برای فعالان این بخش، بستر مناسبی برای تقویت این تعاونی ها برای دستیابی به توسعه پایدار اقتصادی پایدار ایجاد کند.

فیض اللهی با اشاره به مزیت های منطقه آزاد تجاری مهران، یادآور شد: اتاق تعاون استان آمادگی دارد تا مردم با سرمایه اندک در قالب تعاونی ها برای اجرای این منطقه اقتصادی متمرکز شود.

وی با بیان اینکه نقش منطقه در تحول منطقه ای و استانی و تاثیر گذار است، تاکید کرد: همچنین تلاش می شود از ظرفیت های این تعاونی ها برای صادرات کالا دز مرز مهران با کشور عراق به نحوه مطلوبی استفاده شود.

دبیرکل اتاق تعاون استان ایلام یادآور شد: اتاق تعاون به دنبال این است که در کنار دولت در راستای تحول همه جانبه اقتصادی، کار آفرینی و اشتغال پای کار باشد تا شاهد تحول اقتصادی در حوزه اقتصاد باشیم.

فیض اللهی با اشاره به اینکه نگاه دولت به بخش تعاون نگاهی مثبت است، خاطرنشان کرد: همچنین اتاق تعاون ایلام نگاه خاصی به بازار مصرف دارد و مصمم است تا از ظرفیت دام و طیور در حوزه تنظیم بازار داخلی و هم صادرات استفاده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha