اسکواش خراسان رضوی ۹ پله صعود کرد

مشهد- ایرنا- رییس هیات اسکواش خراسان رضوی گفت: پارسال جایگاه کشوری این استان در رشته اسکواش رتبه ۲۴ بود اما در رتبه‌بندی اخیر با ۹ پله صعود در رتبه پانزدهم قرار گرفته‌ است.

محمود صادقی روز شنبه در نشست با خبرنگاران که در محل خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز مشهد برگزار شد افزود: هدف‌گذاری شده که در سال نخست فعالیت خود اسکواش استان را در رتبه دهم قرار دهیم.

وی با بیان این که این رشته ورزشی در ۲ و سال و نیم اخیر و دوره کرونا عملا تعطیل و غیر فعال بود افزود: حدود هشت ماه است که هیات جدید اسکواش کار خود را آغاز کرده و در دوره جدید در شهرهای سبزوار، نیشابور و سرخس فعال شده است.

اسکواش خراسان رضوی ۹ پله صعود کرد

رییس هیات اسکواش خراسان رضوی گفت: این رشته ورزشی از سال ۸۲ وارد مشهد شد و اکنون هزار و ۵۰۰ ورزشکار و ۱۲۰ مربی زن و حدود ۸۰ مربی مرد در رشته اسکواش استان فعال هستند.

صادقی افزود: آبان ماه امسال دوره مربیگری سطح یک را در مشهد برگزار خواهیم کرد و مرحله نخست ساخت سالن اسکواش نیز نیمه اول سال آینده در مجموعه ورزشی سجاد مشهد بهره برداری می‌شود.

اسکواش خراسان رضوی ۹ پله صعود کرد

وی با بیان این که بر خلاف باور عموم اسکواش فقط مختص اقشار مرفه جامعه نیست ادامه داد: برای کلاس آموزشی هزینه ثبت نام حدود ۶ میلیون ریال و راکت مسابقه نیز حدود ۳۰ میلیون ریال است چنان که در بقیه رشته های ورزشی مثل فوتبال نیز برای خرید توپ و لباس و کفش همین مقدار باید هزینه کرد.

رییس هیات اسکواش خراسان رضوی گفت: امسال با برنامه ریزی انجام شده تیم بانوان هیات استان در مسابقات لیگ برتر اسکواش شرکت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha