تمرکز برنامه‌های ۱۳ آبان در مازندران تبیین جنایات رژیم صهیونیستی باشد

ساری- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان این که، تمرکز برنامه‌های ۱۳ آبان در استان پیرامون تبیین جنایات رژیم صهیونیستی باشد، گفت: همزمان با سالروز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش آموز، اجرای گروه سرود ۲ هزار نفری دانش آموزان در ساری تدارک دیده شد.

به گزارش ایرنا، روح الله سلگی روز شنبه در جلسه ستاد برنامه ریزی بزرگداشت ۱۳ آبان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی مازندران در ساری افزود: تببین جنایات ضد بشری استکبار و رژیم صهیونیستی برای نسل جوان و نوجوان محور برنامه‌های امسال ۱۳ آبان است.

این مسوول با انتقاد از سکوت و همراهی جریانات شبه روشنفکری در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی افزود: تمرکز عمده برنامه های فرهنگی روز ۱۳ آبان امسال باید بر روی تببین جنایات رژیم جعلی اسرائیل باشد.

وی با اشاره به استانداردهای ۲گانه محافل سیاسی و رسانه ای غرب در مفهوم حقوق بشر و دموکراسی، حمایت نکردن کشورها و چهره‌های دگراندیش از حقوق مردم رنج دیده فلسطین را مورد انتقاد قرار داد و افزود: تاریخ هرگز لکه ننگ همراهی و سکوت مرگبار مجامع جهانی و برخی چهره‌های شاخص هنری و سیاسی در مسئله فلسطین را فراموش نخواهد کرد.

سلگی خاطر نشان کرد: غرب وحشی با حمایت آشکار از ددمنشی صهیونیست‌ها در غزه چهره واقعی خود را عیان کرد.

تدارک اجرای گروه سرود ۲ هزار نفری دانش آموزان در ساری

وی ۱۳ آبان را نماد ایستادگی ملت رشید ایران عنوان و اظهار کرد: ۱۳ آبان تنها روز دانش آموزان و دانشجویان نیست چرا که همه مردم ایران علیه استکبار موضع قاطع و واحد دارند.

معاون استاندار مازندران از تشکیل هفت کارگروه ویژه برای بزرگداشت روز ۱۳ آبان در این استان خبرداد و افزود: پاسخگویی به شبهات دانشجویان و دانش آموزان از سوی کارشناسان خُبره در موضوعات اساسی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی اظهار کرد: امسال گروه سرود ۲ هزار نفری دانش آموزان روز ۱۳ آبان در مرکز مازندران سرود حماسی اجرا خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، در این جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی عناوین برنامه های دستگاه متبوع در روز ملی مبارزه با استکبار را ارائه کردند.

تدارک اجرای گروه سرود ۲ هزار نفری دانش آموزان در ساری

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha