سرپرست بسیج رسانه البرز با حکم فرمانده سپاه امام حسن مجتبی معرفی شد

کرج - ایرنا - سرپرست جدید سازمان بسیج رسانه استان البرز روز شنبه در حکمی از سوی سرتیپ دوم پاسدار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز منصوب شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ دوم پاسدار «ابراهیم نوروزی فر» از سوی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به عنوان سرپرست جدید سازمان بسیج رسانه سپاه امام حسن مجتبی (ع)‌استان البرز منصوب شد.

حیدرنیا در بخشی از این حکم اظهار کرد: امید است با اعتقاد مطلق به خدای متعال، عنایت کامل به موازین شرع مقدس اسلامی، شور و عشق به اسلام و امام (ره)، پیروی از فرامین، تدابیر و منویات ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد)، رعایت سلسله مراتب فرماندهی و توجه به اساس سپاه که بر پایه احساس تکلیف،‌ حرارت دینی و شور انقلابی،‌ تکیه بر عنصر ایمان و اعتقاد راسخ و پایداری بنا نهاده شده است و نیز بهره گیری از تجریبات متراکم، ارزشمند و عزتمندانه انقلاب اسلامی به ویژه هشت سال دفاع مقدس بتوانید وظایف محوله را به نحو شایسته به انجام رسانید.

حیدرنیا تاکید کرد: بدیهی است ملاک سنجش و ارزیابی مسوولان در طول تصدی مسوولیت، ارتقاء‌ سطح معنوی و توسعه رفتار، اخلاق شایسته و ارزشی کارکنان، حسن اجرای ماموریت های ابلاغی،‌ افزایش آمادگی همه جانبه و سند انتظار ابلاغی اینجانب خواهد بود.

فرمانده سپاه استان البرز افزود: با توجه به موضوع و اهمیت رسانه در دنیا و جنگ رسانه ای که سراسر دنیا را فراگرفته و تجربیاتی که در این حوزه در سال های گذشته داشتید دوباره در این پست مشغول فعالیت می شوید تا علاوه بر تربیت خبرنگاران در تراز انقلاب اسلامی اقدام به یکسری برنامه های مدنظر سپاه و بسیج رسانه داشته باشید.

ابراهیم نوروزی فر از تیرماه سال ۱۳۹۵ تا اسفند ماه سال ۱۳۹۹ به عنوان رییس بسیج رسانه استان البرز فعالیت می کرد.

در این مراسم از زحمات سرهنگ دوم پاسدار «سید محمدرضا موسوی زاده» قدردانی شد.

نوروزی فر علاوه بر سرپرستی بسیج رسانه استان البرز عهده دار مسوولیت بسیج هنرمندان البرز و جانشین معاونت فرهنگی سپاه استان البرز را نیز برعهده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha