انتقال ۱۳ بیمار اورژانسی در کمترین زمان با بالگرد

تهران بزرگ - ایرنا - مسوول اورژانس هوایی تهران با اشاره به انجام ۱۴ پرواز برای نجات جان بیماران گفت: بیماران اورژانسی در کمترین زمان با بالگرد به مراکز درمانی منتقل شدند.

محمد قادری روز شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: طی یک هفته گذشته، ۱۳ سورتی پرواز توسط بالگردهای اورژانس استان تهران و یک سورت پرواز نیز توسط هواپیمای اورژانس انجام شد.

به گفته وی، پرواز هواپیمای اورژانس از رفسنجان به فرودگاه تهران و برای انتقال قلب، کلیه و کبد یک جوان دچار مرگ مغزی شده انجام شد.

وی ادامه داد: در ادامه بالگرد اورژانس نیز از فرودگاه مهرآباد قلب را به بیمارستان مسیح دانشوری، کبد را به بیمارستان امام خمینی و کلیه‌ها را نیز به بیمارستان سینا منتقل کردند.

مسوول اورژانس هوایی تهران با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه ۱۳ بیمار در کمترین زمان ممکن با بالگرد اورژانس به بیمارستان‌های مختلف منتقل شدند، گفت: یکی از مهمترین ماموریت‌ها تصادف خودروها در اتوبان ساوه به همدان بود که راننده خودروی ال ۹۰ دچار قطع هر دو پا از زیر زانو شد؛ این مصدوم به بیمارستان رسول اکرم (ص) تهران منتقل شد.

قادری با اشاره به انتقال یک بیمار دچار سکته حاد قلبی و با نیاز فوری به آنژیوگرافی از دماوند به بیمارستان رسول اکرم (ص) یادآور شد: یک مورد دیگر نیز مادر باردار پرخطر با کاهش هوشیاری بعد از بارداری بود که از ورامین به بیمارستان طالقانی منتقل شد.

وی تاکید کرد: یک مورد دیگر نیز مردی ۷۰ ساله دچار عارضه قلبی در ارتفاعات کلکچال بود که توسط بالگرد از شمال تهران به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha