۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85265768
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف فرار مالیاتی یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی در البرز  

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از کشف فرار مالیاتی به ارزش یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال توسط کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس البرز ، سردار" حمید هداوند" روز یکشنبه اظهار کرد : در پی اقدامات مشترک پلیس امنیت اقتصادی استان با مرجع قضائی، فرار مالیاتی سنگین یکی از شرکت های دارویی واقع در استان محرز و رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این شرکت با فاکتورهای جعلی و انجام معامله با شرکت های صوری و کاغذی اقدام به اختفای فعالیت اقتصادی و کتمان درآمد و عدم انجام تکالیف قانونی مقرر در قانون مالیات های مستقیم و ارزش افزوده کرده و در این مدت مرتکب فرار مالیاتی به ارزش یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال شده است.
هداوند اضافه کرد: ماموران پس از شناسایی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این شرکت، این افراد را با انجام اقدامات پلیسی به مقر انتظامی هدایت و با تشکیل پرونده آن ها را به مرجع قضائی معرفی کردند.

دستگیری سارقان سابقه دار منزل با ۲۹ فقره سرقت درکرج

کشف فرار مالیاتی یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی در البرز  


جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری سارقان سابقه‌دار منزل در منطقه کیامهر کرج با ۲۹ فقره سرقت در این استان خبرداد.

سرهنگ "محمد نادربیگی" گفت: به دنبال وقوع سرقت‌های متوالی منزل و انباری ساختمان‌های مسکونی در منطقه کیانمهر کرج، رسیدگی به موضوع به صورت مشترک در دستور کار پلیس آگاهی و کلانتری ۴۳ منطقه کیامهر کرج قرار گرفت.
وی اضافه کرد: با انجام تحقیقات میدانی از مناطق وقوع سرقت و گشت‌زنی ۲ نفر در زمینه سرقت‌های به وقوع پیوسته دستگیر و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به سوابق متعدد متهمان دستگیر شده در زمینه سرقت، افزود: متهمان با مشاهده مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف ندیدند و به ارتکاب پنج فقره سرقت منزل، ۲۰ فقره سرقت از انباری ساختمان‌های مسکونی و چهار فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.
نادربیگی در خصوص شیوه و شگرد متهمان در سرقت، گفت: سارقان با کمین در اطراف ساختمان‌های مسکونی از غفلت شهروندان سوء استفاده کرده و وارد ساختمان‌ها می‌شدند و با استفاده از شاه کلید وارد منازل شده و لوازم با ارزش موجود در آنجا را به سرقت می‌بردند.
وی یادآورشد: متهمان به همراه مالباختگان شناسایی شده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

مشاجره ای که منجر به قتل راننده تاکسی در ساوجبلاغ شد

کشف فرار مالیاتی یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی در البرز  


فرمانده انتظامی ساوجبلاغ گفت: دختر ۲۰ ساله ای که به دلیل مشجاره با راننده تاکسی او را در شهر هشتگرد به قتل رسانده و متواری شده بود، دستگیر شد.

سرهنگ " علی سلیمانی" اظهار کرد : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در ایستگاه تاکسی" شهرک ینگی امام " شهر هشتگرد ساوجبلاغ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی اضافه کرد: با حضور ماموران در محل جرم و انجام تحقیقات لازم مشخص شد احدی از رانندگان تاکسی با یک نفر مسافر مونث بر سر سوار شدن بر دیگر خودروی تاکسی به مشاجره پرداخته که در پی این مشاجره و اختلاف، مسافر مونث با برداشتن سوئیچ خودرو و حمله ور شدن به راننده تاکسی، وی را از ناحیه سر مورد جراحت قرار داده و با بیهوش شدن و افتادن وی بر روی زمین، ضارب اقدام به فرار و ترک محل کرده است.
سلیمانی بیان کرد: راننده تاکسی سریعا با کمک مردم حاضر در محل، به مراکز درمانی منتقل که به علت شدت جراحات وارده فوت می کند.
وی یادآورشد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم مورد نظر را در کمتر از یک ساعت در شهر هشتگرد شناسایی و دستگیر کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha