۲۷ داوطلب نمایندگی انتخابات مجلس در چهارمحال و بختیاری ثبت‌نام خود را نهایی کردند  

شهرکرد -ایرنا - رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: تا دومین روز از زمان ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی، ۲۷ نفر در این استان ثبت‌نام خود را نهایی کرده‌اند.

محسن حسین‌میرزایی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از این تعداد ثبت‌نام‌کنندگان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری، ۲۶ نفر مرد و یک نفر زن هستند.

وی در خصوص مدرک تحصیلی ثبت‌نام کنندگان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری گفت: از این تعداد، چهار نفر دارای مدرک تحصیلی دکترا، ۲۲ نفر فوق لیسانس و یک نفر نیز تحصلات حوزوی دارد.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری افزود: ۲ نفر از بین ثبت‌نام‌کنندگان برای شرکت در انتخابات، سابقه نمایندگی در دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارند.

وی در خصوص سن ثبت‌نام کنندگان نهایی برای حضور در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری گفت: سن ۲۰ نفر از ثبت‌نام‌کنندگان زیر ۵۰ سال و مابقی بالای ۵۰ سال سن دارند.

حسین‌میرزایی در خصوص آمار ثبت‌نامی‌ها در چهار حوزه انتخابیه چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در حوزه انتخابیه لردگان، فلارد و خانمیرزا هشت نفر داوطلب ثبت‌نام کردند که هفت نفر از این افراد مرد و یک نفر زن هستند.

وی اضافه کرد: همچنین در حوزه انتخابیه شهرکرد، سامان، بن و فرخشهر هفت نفر و در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار پنج نفر و حوزه انتخابیه بروجن نیز هفت نفر ثبت‌نام موفق به ثبت‌نام‌ نهایی شده‌اند.

متقاضیان حضور در انتخابات ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: داوطلبان حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

وی تاکید کرد: کسانی می‌توانند در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام به ثبت‌نام نهایی کنند که پیش ثبت‌نام را انجام داده باشند و مدارک آن‌ها از سوی مراجع ۶ گانه مورد صحت‌سنجی و از سوی وزارت کشور کُد رهگیری دریافت کرده باشند.

۲۷ داوطلب نمایندگی انتخابات مجلس در چهارمحال و بختیاری ثبت‌نام خود را نهایی کردند  

به گفته رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری، همه کسانی که از سوی وزارت کشور کد رهگیری گرفته باشند می‌توانند ثبت‌نام خود را برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نهایی کنند.

وی با بیان اینکه داوطلبان پس از ورود به سامانه وزارت کشور باید پرسشنامه‌ای را تکمیل و گواهی‌ها و مدارکی را بارگذاری کنند، گفت: تکمیل پرسش‌نامه زمان‌بَر است به همین دلیل داوطلبان با در اختیار داشتن مدارک خود، آمادگی لازم داشته باشند که به محض ورود به سامانه پرسش‌نامه را به دقت تکمیل و مدارک خود را بارگذاری کنند.

حسین‌میرزایی اضافه کرد: بعد از تکمیل پرسشنامه و دریافت کد رهگیری، امکان ویرایش پرسش‌نامه برای متقاضی وجود ندارد به همین دلیل داوطلبان باید در تکمیل پرسش‌نامه دقت نظر کافی داشته باشند.

وی یادآور شد: افزون بر مدارک عمومی داوطلبان باید ۲ گواهی مربوط به استعفا از پست، مقام یا مسئولیتی که داشته‌اند و پذیرش استعفای آنان از سوی مقام مافوق که در بازه زمانی خاص خود که باید انجام شود و همچنین گواهی دیگر برای کسانی است که باید تاییدیه پنج سال مسئولیت مدیریتی خود را گرفته باشند؛ را باید بازگذاری کنند.

حسین‌میرزایی همچنین خطاب به عوامل برگزار کننده انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: عوامل برگزارکننده انتخابات با نصب‌العین قراردادن فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در خصوص انتخابات امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثری مردم را با رعایت مُر قانون مورد توجه قرار دهند.

وی تاکید کرد: برگزار کنندگان انتخابات برای برگزاری انتخابات سالم، پرشور و با نشاط در استان نسبت به رعایت مر قانون و اصل بی‌طرفی توجه داشته باشند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha