۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۱۶
کد خبر: 85266077
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیگ دسته اول فوتبال؛ سایپا لغزید، خیبر صدرنشین شد

تهران- ایرنا- سایپا با تساوی برابر شهرداری آستارا در هفته نهم، صدرنشینی لیگ دسته اول را از دست داد و خیبرخرم آباد با هم با برد مقابل خوشه طلایی به صدر جدول صعود کرد.

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا، هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان با برگزاری ۵ مسابقه همزمان به پایان رسید.

در بازی‌های امروز، سایپا در زمین شهرداری آستارا برابر این تیم با نتیجه یک بر یک متوقف شد و صدر جدول را از دست داد. ساپیا با این تساوی ۱۷ امتیازی شد و به رده دوم جدول سقوط کرد. شهرداری آستارا هم با ۸ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت.

خیبر خرم‌آباد هم ۵ بر یک خوشه‌طلایی را شکست داد و با ثبت چهارمین برد متوالی با ۱۸ امتیاز به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد. خوشه‌طلایی هم با ۷ امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند.

فجرشهید سپاسی برابر دریای بابل به تساوی ۲ بر ۲ رسید تا نوار بردهای این تیم پس از ۴ بازی قطع شود. فجر با این تساوی ۱۶ امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به چادرملوی اردکان در رده سوم قرار گرفت. دریای بابل هم با کسب چهارمین امتیاز در رده آخر جدول باقی ماند.

در سایر دیدارها آریو اسلامشهر ۲ بر یک برابر مس کرمان شکست خورد و نفت و گاز گچساران و خلیج فارس ماهشهر هم به تساوی یک بر یک رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha