۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۸:۵۲
کد خبر: 85266300
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۴۳ چاه غیرمجاز در یزد شناسایی شد

۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۸:۵۲
کد خبر: 85266300
۱۴۳ چاه غیرمجاز در یزد شناسایی شد

یزد- ایرنا- مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد از کشف و شناسایی ۱۴۳ حلقه چاه غیرمجاز دربخش‌های کشاورزی و صنعتی و غیره در سالجاری در شهرستانهای تفت و مهریز خبر داد.

"محمد مهدی جوادیان زاده" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش نیروهای گشت و بازرسی و با همکاری دادستان های مهریز و تفت در راستای حفاظت از منابع آب، این تعداد چاه غیر مجاز شناسایی و پلمب شد.

وی در مورد مالکین چاه های غیر مجاز اظهارکرد: بعد از تشکیل پرونده اخطار لازم طبق مستند ماده ۴۵ قانون توزیع عادلانه آب برای مالکین چاهها صادر می شود و مراحل بعدی اقدام حفاظتی در دستور کار واحد حقوقی شرکت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد گفت: از تعداد ۱۴۳ حلقه چاه غیر مجاز کشف شده تعداد ۲۲ حلقه چاه پر و مابقی پلمب شد.

۱۴۳ چاه غیرمجاز در یزد شناسایی شد

وی اظهار کرد: در بازرسی های انجام شده تعداد ۲۶ مورد از ادوات حفاری چاه های غیر مجاز کشف و به انبار شرکت آب منطقه ای منتقل شده است.

جوادیان زاده خاطرنشان کرد: شناسایی و مسدود نمودن چاه های غیر مجاز با جدیت در دستور کار نیروهای گشت و بازرسی اداره منابع آب شهرستان تفت و مهریز قرار دارد.

هم اکنون ۲هزار و ۲۷۷ حلقه چاه مجاز کشاورزی در استان یزد فعال است که برای تعادل بخشی آب از این تعداد تاکنون هزار و ۹۸۵ حلقه چاه به کنتور هوشمند تجهیز شده است.

تفت و مهریز به ترتیب در ۲۰ و ۳۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha