۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۹:۲۴
کد خبرنگار: 1112
کد خبر: 85266371
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تامین هزینه نگهداری راه‌ها به افزایش منابع درآمدی نیازمند است

تهران- ایرنا- رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: سازمان راهداری باید منابع درآمدهای خود را افزایش دهد تا بتواند بخشی از هزینه‌های نگهداری راه‌ها را از محل درآمدهای سازمان تأمین کند.

به گزارش ایرنا از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، «داریوش امانی» در نشست مجمع عمومی سازمان با بیان این که فعالیت‌های راهداری زمستانی آغاز شده است، تأکید کرد: سازمان باید منابعی از درآمدهای خود را افزایش دهد تا بتواند بخشی از هزینه‌های نگهداری راه‌ها را از محل درآمدهای سازمان تأمین کند.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که برای نوسازی ناوگان راهداری به ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است، افزود: طبق توافق این سازمان با وزیر راه و شهرسازی، مقرر شده است بخشی از نوسازی ناوگان راهداری از ظرفیت قانون بودجه کشور و بخشی هم از منابع داخلی این سازمان تأمین شود.

نیاز نوسازی ناوگان حمل و نقل بین‌شهری ۳هزار میلیارد تومان است

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تأکید بر این که دولت باید در زمینه نوسازی ناوگان حمل و نقل بین شهری، برای بخش خصوصی جذابیت ایجاد کند، بیان کرد: برای نوسازی ناوگان حمل و نقل بین شهری تا پایان سال به ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است و دولت باید با اختصاص تسهیلات کم بهره برای نوسازی ناوگان به بخش مسافری، تا حدی این کمبود ناوگان را جبران کند.

به گزارش ایرنا، در جلسه مجمع عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، کلیات بودجه ۱۴۰۳ و اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۲ تصویب شد. گفتنی است در این جلسه، دستورالعمل حمایت از راهداران آسیب دیده و فوت شده در حین عملیات راهداری به تصویب مجمع عمومی سازمان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha