ورود ۱۵ میلیون گردشگر به کشور تا پایان برنامه هفتم توسعه

تهران - ایرنا - طبق لایحه برنامه هفتم توسعه، پیش بینی ورود ۱۵ میلیون گردشگر همراه با وجود هزار و ۹۰۰ هتل تا پایان برنامه هفتم به تصویب نمایندگان رسید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، در نشست علنی روز یکشنبه(۳۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در دستور کار قرار گرفت و ماده (۸۲) به تصویب نمایندگان رسید.

ورود ۱۵ هزار گردشگر به کشور تا پایان برنامه هفتم توسعه

پیش از رای گیری علی اصغر عنابستانی به عنوان مخالف این ماده، گفت: در حوزه گردشگری آن گونه که باید به ظرفیت‌های بومی توجه نکردیم و به گونه‌ای عمل نشده است که توسعه گردشگری در ابعاد مختلف و با توجه به ظرفیت‌هایی که در کشور نظیر گردشگری سلامت وجود دارد تاثیری در زندگی مردم داشته باشد.

همچنین احمدحسین فلاحی در موافقت با این ماده اظهار داشت: در حوزه گردشگری ظرفیت های مغفول مانده زیادی با توجه به توانمندی ها و امکانات داخلی وجود دارد که در این جدول به برخی از آن ها اشاره شده اما یکی از نکاتی که به نظر می رسد در وزارت میراث فرهنگی کمتر مورد توجه قرار می گیرد پیوست‌های فرهنگی حوزه گردشگری است و ما به عنوان ام القرای جهان اسلام باید در حوزه گردشگری، فرهنگی و مذهبی کار بیشتری انجام دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha