بیش از یک هزار اشتراک رایگان گاز به مددجویان و ایثارگران کرمانشاه واگذار شد

کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و چهار مورد اشتراک رایگان گاز به مددجویان نهادهای حمایتی، خانواده های شهدا و ایثارگران و مساجد واگذار شده است.

ناصر حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این تعداد اشترک گاز در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی این شرکت و کمک به اقشار ضعیف جامعه به صورت رایگان واگذار شده است.

وی افزود: از این تعداد اشتراک رایگان، ۶۶۷ مورد به مددجویان کمیته امداد و ۱۲۴ مورد به مددجویان بهزیستی و ۱۸ مورد به مساجد سطح استان واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با تأکید بر جایگاه والای خانواده های شهدا و ایثارگران و لزوم خدمت همه جانبه به آنان عنوان کرد و یادآور شد: امسال همچنین در بحث واگذاری اشتراک رایگان، ۱۹۵ مورد نیز به خانواده معزر شهدا و ایثارگران واگذار شده است.

وی با بیان اینکه در سال جدید نیز خدمات شرکت گاز به مددجویان نهادهای حمایتی و خانواده شهدا و ایثارگران ادامه خواهد یافت اضافه کرد: مددجویان نهادهای حمایتی و اعضای خانواده شهدا و ایثارگرانی که از اشتراک رایگان استفاده نکرده اند، می توانند با ارایه معرفی نامه به شرکت گاز مراجعه و برای یک بار کنتور و اشتراک رایگان دریافت کنند.

بیش از ۱۰ هزار مشترک امسال در کرمانشاه از گاز طبیعی برخوردار شدند

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ هزار و ۵۹۲ مشترک جدید نیز به تعداد مشترکان و مصرف کنندگان گاز طبیعی استان افزوده شده است.

حسینی اظهار کرد: این تعداد مشترک جدید در راستای تکمیل شبکه گازرسانی و برخورداری همه مردم استان از نعمت گاز طبیعی در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ به جمع مشترکان گاز استان کرمانشاه، اضافه شدند.

وی افزود: از این تعداد هفت هزار و ۲۶ مشترک در بخش شهری و سه هزار و ۵۵۶ مشترک در بخش روستایی هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اضافه کرد: برای بهره مندی این تعداد مشترک جدید با شبکه گذاری ۳۴۱ کیلومتر، چهار هزار و ۷۳۶ علمک در استان نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ضریب نفوذ گاز در بخش شهری استان را ۹۹/۹ و در بخش روستایی ۹۲ درصد اعلام کرد و افزود: تلاش می کنیم هرچه سریعتر استان کرمانشاه از نظر برخورداری از گاز، استان سبز اعلام شود.

حسینی تاکید کرد: شرکت گاز امسال امکانات لازم برای نصب و اشتراک پذیری ۲۵ هزار مشترک جدید را در استان کرمانشاه فراهم خواهد ساخت که از این تعداد تاکنون حدود ۱۱ هزار مشترک محقق شده است.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha