معبر مواصلاتی جدید ۲ شهرک کرمانشاه را از بن بست خارج کرد

کرمانشاه - ایرنا - معبر مواصلاتی بین شهرک امام خمینی (ره) و شهرک مهدیه به طول یک کیلومتر روز یکشنبه با حضور استاندار و شهردار کرمانشاه با اعتبار ٢٣۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و این شهرک‌ها را از بن بست خارج کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهردار کرمانشاه در افتتاحیه این طرح عمرانی گفت: این پروژه به طول یک هزار و ۱۰۰ متر، عرض ۲۲ متر به شکل ۲ باند ۱۰ متری با ۱۶ هزار و ۶۰۰ متر مکعب خاکبرداری و چهار هزار و ۲۰۰ متر مکعب خاکریزی با استفاده از ۱۴ هزار تن مصالح زیرسازی به بهره برداری رسید.

«نادر نوروزی» افزود: چهار هزار و ۴۰۰ متر جدول گذاری و رنگ آمیزی، ۲۲ هزار متر مربع آسفالت در ۲ لایه، ۸۰۰ متر مکعب خاکریزی برای کاشت درختان و کاشت ۳۳۰ اصله درخت از دیگر اقدامات انجام شده در این پروژه است.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: در طرح رینگ ترافیکی شهر کرمانشاه باید شهرک‌های حاشیه‌ای را به وسیله محورهای مواصلاتی و خیابان‌ها به یکدیگر متصل کنیم تا فشار ترافیکی که بر محورهای اصلی مانند کمربندی غربی وجود دارد کاهش یابد.

وی ادامه داد: باید با توسعه ارتباط بین شهرک‌ها مردم بتوانند به راحتی تردد و سفر کنند و قطعاً چنین بلوار و خیابانی نقش موثری در توسعه محله‌ها خواهد داشت.

این مسوول حوزه مدیریت شهری ابراز کرد: امید است افتتاح این خیابان موجب راحتی و آسایش شهروندان در تردد شود و بتوانیم راه خدمت را ادامه دهیم.

استاندار کرمانشاه نیز در مراسم افتتاحیه این معبر گفت: اتصال شهرک امام خمینی (ره) و شهرک مهدیه علاوه بر اینکه این ۲ شهرک را در دسترسی‌ بهتری قرار می‌دهد، زمینه ساز خدمت رسانی‌های بیشتر به مردم این مناطق است.

«محمدطیب صحرایی» افزود: هر کار عمرانی که در شهر انجام می‌دهیم نیاز به دسترسی‌های خوب و اثرگذار دارد و این حلقه‌های اطراف شهر و دسترسی‌های برنامه‌ریزی شده قسمتی از خدمت رسانی به مردم است که روند ساخت و ساز و روند خدمت رسانی و رفاه بیشتر را برای آن‌ها به همراه خواهد داشت.

وی اظهار امیدواری کرد به زودی سایر قطعات این مسیر را با عزم و اراده بیشتر و جدیت در دستور کار قرار گیرد و مردم از آن‌ها به بهترین شکل استفاده کنند.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه مانند جعفرآباد، ملاحسینی، آقاجان و دیگر محلات نیازمند توجه ویژه و خدمات‌رسانی هستند.

صحرایی در پایان از مجموعه مدیریت شهری و مهندسینی که در حال کمک رسانی هستند که خدمت بهتری به مردم کرمانشاه عرضه شود قدردانی کرد.

کلانشهر کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد و شهرداری در قالب هشت منطقه شهری به شهروندان ساکن این کلانشهر خدمات ارائه می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha